مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ 4 رونمایی کرد

سرفیس لپ تاپ 4

صبح امروز گزارش‌هایی مبنی بر اقدام مایکروسافت برای رونمایی از سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد و حالا این کمپانی طی یک بیانیه رسمی در وب‌سایت خود از این محصول رونمایی کرده است.

سرفیس لپ تاپ نسل چهارم دقیقاً مشابه با همان چیزی که بسیاری از شایعات تا پیش از این در مورد آن منتشر کرده بودند آماده عرضه به بازار شده است.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که نسل چهارم سرفیس لپ تاپ از لحاظ ظاهری هیچ تفاوت قابل توجهی نسبت به طراحی پیشین ندارد، با این حال شرکت مایکروسافت با اضافه کردن پردازنده نسل یازدهم اینتل، امکان استفاده از پردازنده‌های گرافیکی AMD امکانات سخت افزاری این محصول را بهینه سازی کرده است.

شرکت مایکروسافت صبح امروز یک ویدیوی تبلیغاتی را از نسل جدید سرفیس لپ تاپ منتشر کرده بود. این ویدیو شامل بخشی از سخنان مدیر بخش توسعه کامپیوترهای سرفیس به همراه تصاویری تبلیغاتی از استفاده کاربران با سرفیس لپ تاپ بود و تمرکز ویژه‌ای روی این مدل از محصولات سخت افزاری مایکروسافت داشت.

نحوه معرفی سرفیس لپ تاپ 4

تنها چند ساعت پس از انتشار گزارش‌های مربوط به این ویدیو و واکنش‌های مربوط به آن بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده بودند که زمان معرفی از سرفیس لپ تاپ نزدیک است و به زودی این محصول آماده عرضه به بازار می‌شود. حال مایکروسافت پیش از پایان یافتن روز جاری این محصول را آماده معرفی در وب‌سایت خود کرده است.

مایکروسافت همانند بسیاری از شرکت‌های حوزه فناوری به دلیل همه گیری ویروس کرونا از برگزاری مراسمی ویژه برای رونمایی از این محصول و دیگر مدل‌های جدید کامپیوترهای سرفیس خودداری کرده است و به جای آن صرفاً از وب‌سایت رسمی خود برای رونمایی از سرفیس لپ تاپ 4 استفاده کرده است.

این شیوه تا پیش از این نیز توسط شرکت اپل برای رونمایی از برخی محصولات نظیر ایرپاد پرو و مک بوک‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود و مایکروسافت نیز همین شیوه را به کار گرفته است.

مشخصات سخت افزاری بهینه شده سرفیس لپ تاپ 4

سرفیس لپ تاپ جدید امکان استفاده تا 19 را با یک بار شارژ باتری دارد. علاوه بر این محصول یاد شده از لحاظ سخت افزاری تا 70 درصد نسبت به نسل پیشین خود سریع‌تر و بازدهی بهتری دارد.

گفتنی است که قیمت پایه این محصول در بازار جهانی برای مدل‌های مبتنی بر گرافیک AMD برابر با 999 دلار خواهد بود که با افزایش کانفیگ پردازنده و گرافیک و رم افزایش خواهد یافت.

این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن پس از عرضه جهانی آماده ارائه در بازار ایران خواهد بود و کاربران ایرانی می‌توانند پس از عرضه آن را از طریق وب‌سایت مای سرفیس خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید