فایل ایزوی ویندوز 10 با آپدیت 20H1 آماده دانلود برای کاربران اینسایدر شد

فایل ایزوی ویندوز 10

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به آماده سازی و عرضه فایل ایزوی ویندوز 10 با آپدیت 20H1 برای کاربران عضو برنامه اینسایدر کرده است.

بر این اساس کاربرانی که تا پیش از این اقدام به عضویت در برنامه ویندوز اینسایدر کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند با وارد کردن حساب کاربری خود در وب سایت رسمی مایکروسافت اقدام به دانلود فایل ایزوی ویندوز 10 به همراه آپدیت 20H1 کنند و قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ شرکت مایکروسافت را مورد تست و بررسی قرار دهند.

گفتنی است که این نسخه از سیستم عامل ویندوز 10 در حال تست‌های بتا قرار دارد و هنوز به صورت عمومی عرضه نشده است. بر این اساس این نسخه دارای باگ‌های احتمالی و مشکلاتی شناخته شده است که ممکن است در روند کاربری برخی از کامپیوترهای ویندوز مشکلات و اختلالات قابل توجهی ایجاد کند. بر این اساس به کاربران عادی توصیه می‌شود تا زمان فرا رسیدن نسخه عمومی و نهایی این نسخه از دانلود و نصب آن خودداری کنند. گفتنی است که آپدیت یاد شده که در حال حاضر فایل دانلود ویندوز 10 آن آماده عرضه شده است؛ قرار است به عنوان اولین آپدیت مهم ویندوز 10 در سال 2020 میلادی آماده عرضه به کاربران عمومی شود.

مایکروسافت در این نسخه از ایزوی ویندوز 10 که با شماره بیلد 1950 آماده عرضه شده است، تغییرات ویژه‌ای را ایجاد کرده که طی آن کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر به استفاده خود از محیط کاربری ویندوز در کامپیوتر شخصی خود استفاده کنند.

مایکروسافت تلاش دارد تا با توسعه و عرضه آپدیت‌های جدیدتر روند کاربری و استفاده از این سیستم عامل را بهینه‌تر کند. بر این اساس ایزوی ویندوز 10 برای کاربران اینسایدر آماده عرضه شده تا از آن طریق مشکلات احتمالی این نسخه پیش از عرضه عمومی آن پیدا شده و به صورت سریع برطرف شوند.

دیدگاهتان را بنویسید