فایل ایزوی بیلد 18343 ویندوز 10 آماده عرضه شد

فایل ایزوی بیلد 18343 ویندوز 10 آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت پس از مدت‌ها انتظار بیلد اول آپدیت 19H1 ویندوز 10 را برای کاربران عضو برنامه اینسایدر آماده عرضه کرده است.

در بیلد 18343 کاربران عضو برنامه اینسایدر می‌توانند به صورت زودتر و سریع‌تر به قابلیت‌های آپدیت جدید دسترسی داشته باشند؛ چرا که این بیلد با کمی تأخیر برای کاربران عادی آماده عرضه می‌شود. کاربران عضو برنامه اینسایدر می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی مایکروسافت و ارائه حساب کاربری اختصاصی خود اقدام به دانلود فایل ایزوی این بیلد از ویندوز 10 کرده و اقدام به نصب آن روی کامپیوترهای مختلف کنند.

گفتنی است که در این بیلد بسیاری از مشکلات ویندوز 10 نظیر اتصال دستگاه در حالت استند بای به شبکه محلی و اینترنت برطرف شده است. علاوه بر این، کاربران در اجرای بازی‌های مختلف و استفاده از کدهای تقلب تعریف شده در آن‌ها دیگر با مشکلاتی که در آپدیت‌های پیشین وجود داشت مواجه نیستند.

البته گفتنی که این آپدیت هنوز دارای باگ‌های شناخته شده‌ای است که ممکن است باعث اختلال در روند کاربری دستگاه‌ها می‌شود. عمده باگ‌های شناخته شده در این نسخه به اجرای بازی‌ها گرافیکی به صورت بهینه مبتنی بر  دایرکت ایکس مربوط می‌شود. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا فعلاً از دانلود و نصب این نسخه خودداری کنند و تا زمان عرضه نسخه نهایی آن در دستگاه‌های ویندوزی و از طریق ویندوز آپدیت داخلی سیستم عامل صبر کنند. گفتنی است که این آپدیت از طریق Clean Install و آپدیت نسخه‌های قبلی قابل دسترسی است و کاربران محدودیتی در نصب آن روی کامپیوترهای شخصی خود نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید