سیستم عامل سرفیس نئو در اختیار کاربران اینسادر قرار می‌گیرد

سیستم عامل سرفیس نئو نشانگر حجم صدا در ویندوز 10 در آپدیت‌های آینده تغییر می‌کند - مشکل صدای ویندوز 10

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف برخی از کاربران اینسایدر شرکت مایکروسافت احتمالاً تا هفته آینده بیلد 21H1 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کدهای داخلی ویندوز 10 ایکس به عنوان سیستم عامل سرفیس نئو شناخته می‌شود نیز در این نسخه عرضه خواهد شد.

ماه گذشته که مایکروسافت آپدیت ماه مه ویندوز 10 را منتشر کرد، اعلام کرده بود که تا کمتر از یک ماه دیگر اولین نسخه‌های بتا از به روز رسانی بزرگ بعدی این سیستم عامل را در اختیار توسعه دهندگان و کاربران عضو برنامه اینسایدر می‌کند. علاوه بر این، اکانت توییتری و وب سایت ایتالیایی Aggiornamenti Lumia به تازگی طی گزارشی این مسئله را تائید کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات این وب سایت ایتالیایی شرکت مایکروسافت در داخل کدهای اصلی این بیلد شامل ویندوز 10 ایکس نیز هستند. این مسئله می‌تواند نشان دهنده آن باشد که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک فروش سرفیس نئو را آغاز خواهد کرد.

در صورت حقیقت داشتن این موضوع می‌توان امیدوار بود که شرکت مایکروسافت همانند سرفیس دو، در زمینه طراحی و ساخت سرفیس نئو نیز به موفقیت رسیده است و پروژه طراحی و تولید این محصول به مراحل پایانی نزدیک شده است. بر این اساس می‌توان امیدوار بود که شرکت مایکروسافت نهایتاً تا یک ماه دیگر و به صورت هم زمان از سرفیس دو و سرفیس نئو رونمایی می‌کند و این محصولات را به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.

علاوه بر این، پیش بینی‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در فرایند توسعه و عرضه آپدیت بزرگ دوم در سال 2020 میلادی امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد و طراحی سیستم عامل را نسبت به قبل تغییر می‌دهد. آپدیت یاد شده احتمالاً در اکتبر 2020 میلادی به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و پس از آن کاربران می‌توانند سیستم عامل‌های دستگاه‌های ویندوزی خود را آپدیت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید