سرفیس یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های کامپیوتری در سراسر جهان است

سرفیس

شرکت مایکروسافت به تازگی گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری میلادی خود را منتشر کرده است و در آن به افزایش 4 درصدی میزان فروش محصولات سرفیس اشاره کرده است.

مایکروسافت با انتشار آمار فروش محصولات سر‌‌‌‌فیس در سال جاری میلادی و مشخصاً بازه زمانی یاد شده به سهام داران خود اعلام کرده که میزان رشد برای فروش دستگاه‌های سرفیس از 21 درصد در سال گذشته به 25 درصد در سال جاری میلادی افزایش پیدا کرده است. بر این اساس مایکروسافت به طور کل نزدیک به 1.329 میلیارد دلار از فروش محصولات سر‌‌‌‌فیس در طول سه ماهه گذشته داشته است. بر این اساس سرفیس ها یکی از کسب و کارهای میلیاردی شرکت اپل به حساب میاید و این شرکت توانسته جایگاه خود را در دنیای فناوری به طور کامل حفظ کند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده بسیاری از کاربران دستگاه‌های ویندوزی سرفیس ها و سری محصولات مبتنی بر این برند را نسبت به دیگر دستگاه‌های ارائه شده توسط شرکت‌های دیگر نظیر ایسوس، اچ پی، Dell، ایسر و غیره ترجیح می‌دهند و تمایلی بیشتری برای خرید سرفیس ها دارند.

سری محصولات سرفیس‌‌‌‌ در حال حاضر یکی از محصولات پرفروش در دنیای محصولات الکترونیکی هوشمند و کامپیوترهای همراه و هیبریدی شناخته می‌شود. بر این اساس مایکروسافت تصمیم دارد تا این محصولات را همانند خط تولید سری کنسول‌های ایکس باکس و توسعه محصولات نرم افزاری نظیر سیستم عامل ویندوز، بسته نرم افزاری آفیس و همچنین سرویس‌های آنلاینی نظیر مایکروسافت ارور در اختیار کاربران قرار دهد.

مایکروسافت همچنین در بازه زمانی آینده تصمیم به معرفی و عرضه سرفیس هاب 2 دارد و در آینده نزدیک سرفیس های جدید نظیر ‌‌‌سرفیس گو 2 را آماده عرضه به بازار می‌کند که باعث افزایش هر چه بیشتر فروش محصولات این شرکت در بازار جهانی می‌شود و مایکروسافت برای عرضه محصولات جدیدتر از این سری بیشتر از گذشته تشویق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید