سرفیس پرو 4 هم اکنون در امتداد پارسه

سرفیس پرو 4 هم اکنون در امتداد پارسه

باعث افتخار است اعلام نماییم که نسل جدید تبلت های مایکروسافت سرفیس پرو4 توسط شرکت امتداد پارسه، آماده عرضه و فروش در ایران است. به همین منظور هموطنان عزیز میتوانند برای خرید و یا ثبت سفارش این تبلت شگفت انگیز به دفتر امتداد پارسه واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از طالقانی، مجتمع پارسی، طبقه ،1 واحد 4 مراجعه کنند و یا از طریق وب سایت Mysurface.ir و یا فروشگاه اینترنتی تاپ سان به آدرس Topsun.ir اقدام به خرید اینترنتی این محصول نمایند.

11 دیدگاه برای “سرفیس پرو 4 هم اکنون در امتداد پارسه

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز در حال حاضر سرفیس پرو 4 در هر دو وبسایت مای سرفیس و تاپ سان موجود هست اما با توجه به تقاضاهای بالا برای خرید سرفیس پرو 4 ممکن است مدت کوتاهی ناموجود شود. اما مطمئن باشید که سریعا آن را موجود خواهیم کرد.

    • امتداد پارسه گفته:

      با توجه به میزان تقاضای بالا امکان این هست که سرفیس پرو 4 در مدت زمان کوتاهی ناموجود شود اما همکاران ما در امتداد پارسه تمام تلاش خود را میکنند که سرفیس پرو 4 همواره آماده عرضه باشد. در حال حاضر یک مدل از سرفیس پرو 4 در سایت تاپ سان و مای سرفیس موجود است. اما با این حال ممکن است موجودی ها تغییر کند.

    • امتداد پارسه گفته:

      خیر! طبق تصمیمی که مایکروسافت برای بسته بندی تبلت های سرفیس گرفته، تبلت های سرفیس در بسته بندی و قیمت جدا؛ و کیبورد ها نیز در بسته بندی و قیمت جدا گانه فروخته میشود. ما در شرکت امتداد پارسه نیز از قاعده خود مایکروسافت پیروی میکنیم.
      کیبورد های سرفیس پرو 4 در دو مدل؛ یکی دارای حسگر اثر انگشت، و دیگری بدون حسگر اثر انگشت تولید و عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید