سرفیس های امسال احتمالاً به سیستم نسل پنجم ارتباط همراه مجهز می‌شوند

سرفیس های امسال احتمالاً به سیستم نسل پنجم ارتباط همراه مجهز می‌شوند

گزارش‌های منتشر شده از کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا حاکی از آن است که قرار است به احتمال زیاد در سال 2019 از سرفیس ها خود به امکان اتصال به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی رونمایی می‌کند.

در این نمایشگاه شرکت کوالکام از یک تراشه اختصاصی با عنوان اسنپ دراگون 8cx رونمایی کرده است که به‌طور مشخص باعث اتصال کامپیوترهای ویندوزی به شبکه 5G می‌شود. کوالکام اعلام کرده که این تراشه را به صورت اختصاصی برای  کامپیوترهای ویندوزی آماده عرضه کرده است و بر این اساس این کمپانی در آینده نزدیک قرار است سفارش تأمین این قطعه را برای کامپیوترهای ویندوزی دریافت کند.

بر اساس گزارش تحلیلگران، شرکت مایکروسافت در آینده نزدیک تصمیم دارد سرفیس های خود را با سیستم ارتباطی 5G آماده عرضه شوند. اپل به‌طور معمول هر ساله در دو ماه می و اکتبر از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند و بر این اساس پیش بینی می‌شود که سرفیس های جدید با امکان ارتباط 5G آماده عرضه به بازار شوند.

تا پیش از این مایکروسافت سرفیس پروهای خود را با سیستم ارتباطی ال تی ای آماده عرضه شده بود. این کمپانی تصمیم دارد تا در دو کنفرانس مجزا از سری 2019 سرفیس های خود رونمایی کند.

بر اساس پیش بینی‌های انجام شده شرکت مایکروسافت این محصولات را در دو نسخه وای فای و نسخه قابل اتصال به 5G آماده عرضه به بازار می‌کند و پس از آن فرایند عرضه کامپیوترهای ویندوزی با قابلیت اتصال مستقیم به 5G آغاز می‌شود.

بررسی‌ها حامی از آن است که این پردازنده جدید معرفی شده توسط کوالکام از لحاظ مصرف انرژی بسیار بهینه است و باعث می‌شود تا استفاده روزمره از دستگاه‌های سرفیس در زمان اتصال به 5G با مشکلات معمول مواجه نشوند

دیدگاهتان را بنویسید