سرفیس لپ تاپ 4 احتمالا با تاخیر آماده عرضه میشود

سرفیس لپ تاپ 4 احتمالا با تاخیر آماده عرضه میشود

گزارش های منتشر شده از فعالیت های شرکت مایکروسافت حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا سرفیس لپ تاپ 4 و سرفیس پرو 8 را به صورت همزمان، اما با تاخیر آماده عرضه به بازار کند.

این گزارش ها از طرف دیتابیس لگوراتوریهایی که شرکت مایکروسافت برای دریافت مجوزهای لازم اقدام به ثبت درخواست کرده لو رفته است که نشان میدهد که مایکروسافت برای ماه اکتبر 2021 عرضه سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 را زمان بندی کرده است.

در صورت صحت داشتن این موضوع شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا سرفیس لپ تاپ 4 را همراه با سرفیس پر 8 در نیمه دوم سال 2021 با پردازنده های نسل یازدهمی اینتل آماده عرضه به بازار کند.

البته گفتنی است که شرکت مایکروسافت هنوز این اطلاعات را تایید نکرده است، اما تعطیلی های اجباری ناشی از کرونا باعث شده تا شرکت هایی نظیر اینتل که به عنوان تامیین کننده اصلی شرکت مایکروسافت برای تولید و عرضه محصولات به حساب میایند نیز نتوانند به صورت بهینه و درست کارهای خود را انجام دهند و سفارش های دریافتی از مایکروسافت را تحویل دهند. این وضوع همچنین باعث شده تا کاربرانی که علاقه به خرید سرفیس پرو 8 یا نسل چهارم سرفیس لپ تاپ ها دارند نیز نتوانند در زمان درست و تعیین شده هر ساله محصولات مورد نظر خود را دریافت و خریداری کنند.

گفتنی است که مایکروسافت معمولا در اکتبر هر سال محصولات جدید خود را آماده عرضه میکرد  اما امسال به دلیل شیوع کرونا با تاخیر های گسترده در زمینه تولید و عرضه نهایی محصولات مواجه شد.  با این حال به نظر میرسد که شرکت مایکروسافت در جریان نیمه اول سال 2021 میلادی یک رویداد جدید را برای محصولات جدید خود برگزار کند و محصولات جدیدی را آماده عرضه به بازار کند.

دیدگاهتان را بنویسید