سرفیس بوک 3 با گرافیک انویدیا و پردازنده نسل 10 در بنچ مارک‌ها مشاهده شد

سرفیس بوک 3

شرکت مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سرفیس بوک 3 با گرافیک انویدیا و پردازنده نسل 10 اینتل را آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران، یک دستگاه با نام سرفیس بوک 3 به همراه پردازنده نسل دهم اینتل  Core i7-1065G7 و گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti Max-Q در لیست بنچ مارک‌های 3D Mark مشاهده شده است.

این محصول مشخصاً از طرف شرکت مایکروسافت تولید شده است، با این حال نام آن احتمالاً سرفیس بوک 3 است و شرکت مایکروسافت به زودی این محصول را آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند.

شرکت مایکروسافت احتمالاً این محصول را در سایز 15 اینچ آماده عرضه به بازار می‌کند که به عنوان سری پرفورمنس سرفیس بوک 3 شناخته می‌شود.

سرفیس بوک 2 در سال 2017 آماده عرضه به بازار شد و تا به امروز شرکت مایکروسافت نسل جدید این محصولات را آماده معرفی و عرضه به بازار نکرده است. با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی از این محصولات جدید خود در کنار سرفیس بوک 3 رونمایی کند.

تا پیش از این شرکت مایکروسافت نسخه‌های پرفورمنس سرفیس بوک نسل یک را به عنوان دستگاه‌های ویندوزی مناسب برای اجرای بازی‌ها و کارهای حرفه‌ای آماده عرضه کرده بود که برای پردازش‌های گرافیکی و مرکزی بسیار سنگین مناسب بود. با این حال شرکت مایکروسافت در تولید و عرضه سرفیس بوک 2 نام سری پرفورمنس را از این مجموعه جدا نکرده است و محصولات یکسانی را آماده ارائه به بازار کرده است.

شرکت مایکروسافت احتمالاً در جریان نیمه اول سال 2020 کنفرانسی را برای معرفی و عرضه سرفیس بوک 3 برگزار می‌کند و طی آن محصولات جدید دیگری از سری سرفیس را آماده عرضه به بازار می‌کند. گفتنی است که این محصولات احتمالاً پس از عرضه سرفیس دو و نئو آماده عرضه به بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید