سرفیس بوک 3 با سیستم اتصال متفاوتی آماده عرضه می‌شود

سرفیس بوک 3 با سیستم اتصال متفاوتی آماده عرضه می‌شود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در طراحی سرفیس بوک 3 از طراحی جدیدی برای مکانیزم اتصال بخش تبلت به کیبورد استفاده کند.

بر اساس توضیحاتی که در یکی از پتنت‌های به ثبت رسیده مایکروسافت منتشر شده است، این شرکت تصمیم دارد تا مکانیزم اتصال بخش تبلت و کیبورد سرفیس بوک 3 را به طور کامل تغییر دهد و امکانات بیشتری را به کاربران ارائه دهد.

سرفیس بوک 3 بر اساس این بررسی‌ها می‌تواند با کمترین فاصله ممکن با کیبورد بسته شود و دیگر گپ بزرگ ایجاد شده در حالت بسته بودن در بخش لولای آن وجود نخواهد داشت. مایکروسافت همچنین در طراحی لولای این محصول تصمیم دارد تا از زاویه باز شدن دستگاه را تا 180 درجه افزایش دهد تا کاربران بتوانند با زاویه‌های متفاوت‌تری از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

سرفیس بوک 3 با سیستم اتصال متفاوتی آماده عرضه می‌شود

تا پیش از این، حضور یک فاصله بزرگ بین بخش تبلت و کیبورد در حالت بسته بودن و زاویه محدود لولاها یکی از مواردی بود که کاربران در استفاده از سری محصولات سرفیس بوک با آن مشکل داشتند و از آن ناراضی بودند. مایکروسافت تصمیم دارد تا در تولید سرفیس بوک 3 ظاهری شبیه به سرفیس لپ تاپ را به کار بگیرد تا کاربران بتوانند به صورت سریع‌تر و آسان‌تر از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

به کار گرفتن این طراحی باعث می‌شود تا ضخامت دستگاه‌های جدید مایکروسافت کاهش قابل توجهی پیدا کند و کاربران دیگر مجبور به استفاده از دستگاه‌های ضخیم‌تر نباشند. به طور کل، سرفیس بوک به خاطر ماهیت حرفه‌ای بودن خود و سخت افزارهای قدرتمند به کار رفته در آن ضخامت بیشتری نسبت به دیگر دستگاه‌های مایکروسافت دارند. با این حال مایکروسافت تصمیم دارد تا در طراحی و ساخت نسل سوم این محصولات امکانات بیشتری را به کاربران ارائه دهد تا از آن طریق به صورت کاربردی‌تر و بهینه‌تر امکانات کاربردی را به کاربران دستگاه‌های خود ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید