دسترسی به نوتیفیکیشن‌های ویندوز آسان‌تر می‌شود

دسترسی به نوتیفیکیشن‌های ویندوز 10 برای کاربران آسان‌تر می‌شود

شرکت مایکروسافت در توسعه و عرضه نسخه جدید بتای ویندوز 10 برای کاربران عضو برنامه اینسایدر اقدام به آسان سازی روند دسترسی به نوتیفیکیشن‌های ویندوز کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط کاربران شبکه اجتماعی Reddit شرکت مایکروسافت در توسعه و عرضه نسخه جدید ویندوز 10 برای کاربران Fast Ring اینسایدر، اقدام به عرضه امکانات بهتری را برای مدیریت و دسترس به نوتیفیکیشن‌های ویندوز را عرضه کرده است. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران از طریق بخش Manage Notification در تنظیمت اصلی سیستم عامل بتوانند اعلان‌های آن را مورد بررسی قرار داده و اقدام به رفع مشکلات احتمالی آن در دستگاه‌های مختلف کنند.

نوتیفیکیشن‌ها و مدیریت آن‌ها در سیستم عامل ویندوز، آن هم در بخش Action Center یکی از عجیب‌ترین بخش‌های این سیستم عامل به حساب میاید که بسیاری از کاربران را با دردسرهای بسیار زیادی مواجه کرده است. این مشکل زمانی حادتر می‌شود که کاربران برای دسترسی به ایمیل‌های شخصی خود، اطلاعات اکانت خود را به اپلیکیشن مدیریت ایمیل این سیستم عامل داده باشند که باعث می‌شود تا ویندوز به صورت مداوم اطلاعات مربوط به ایمیل‌ها را در بخش نمایش ایمیل‌ها نشان دهد.

در این میان مشخص شده است که قابلیت جدید برای مدیریت نوتیفیکیشن‌های ویندوز 10 در آینده نزدیک در اختیار تمام کاربران قرار بگیرد و از آن طریق بتوانند به صورت بهینه‌تر و ویژه‌تر اقدام به مدیریت اعلان‌های سیستم عامل ویندوز 10 کنند. گفتنی است که این بخش در حال حاضر تنها برای کاربران عضو برنامه اینسایدر آماده عرضه شده است و احتمالاً قرار است در اواخر سال 2019 یا اوایل 2020 میلادی آماده عرضه به کاربران عادی شود.

گفتنی است که کاربران برای دسترسی به این قابلیت از همین حالا می‌توانند در برنامه اینسایدر عضو شده و به آپدیت‌های بتای سیستم عامل ویندوز 10 دسترسی داشته باشند؛ با این حال باید کاربران دقت داشته باشند که این نسخه‌های بتا ممکن است دارای باگ‌های شناخته شده‌ای باشند که استفاده روزمره از دستگاه‌ها را به تعویق می‌اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید