دست کم یکی از مدل‌های سرفیس 2019 به صورت تاشو آماده عرضه می‌شود

سرفیس 2019

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در تولید و عرضه محصولات سرفیس 2019 از نمایشگر تاشو و طراحی جدید استفاده کند.

بررسی‌های اخیر از یکی از پتنت‌های به ثبت رسیده از شرکت مایکروسافت حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا دست کم یکی از مدل‌های سرفیس 2019 را با نمایشگر تاشو آماده عرضه به بازار کند. مایکروسافت این پتنت را با عنوان «استفاده از یک نمایشگر متحرک با روش‌های مختلف استفاده در دستگاه‌های کامپیوتری» در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسانده است؛ بنابراین اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه سرفیس‌های آینده و جدید خود از نمایشگرهای لمسی جدید استفاده کند.

این پتنت که در دسامبر 2017 به ثبت رسیده به‌تازگی به صورت عمومی و از طریق خبرگزاری مای فعال در حوزه فناوری منتشر شده است که نشان دهنده آن است که شرکت مایکروسافت در حال کار روی نوع جدیدی از دستگاه‌های سرفیس به همراه لولایی خاص در بخش نمایش است.

دست کم یکی از مدل‌های سرفیس 2019 به صورت تاشو آماده عرضه می‌شود

مایکروسافت تا پیش از این تحت پروژه‌ای با عنوان اندرومدا در حال توسعه سخت افزاری و نرم افزاری یک دستگاه هوشمند کوچک با نمایشگر لمسی و تاشو بود و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از این ایده برای تولید محصولات ویژه سرفیس خود استفاده کند. گفتنی است که این پروژه قرار بود ایده مای لازم برای توسعه یک تلفن هوشمند تا شو با سیستم عاملی خاص مبتنی بر هسته ویندوز را آماده ساخت کند؛ با این حال مایکروسافت تصمیم گرفت تا از سال 2018 به بعد پروژه توسعه تلفن مای هوشمند مبتنی بر اندرومدا را متوقف کند و پس از آن اقدام به معرفی و عرضه یک دستگاه ویندوزی از خانواده سرفیس ها کند. بر این اساس بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که در مجموعه سرفیس 2019 دست کم یک دستگاه مبتنی بر نمایشگر تاشو حضور خواهد داشت که بر پایه ایده مای پروژه اندرومدا آماده ساخت و عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید