درآمد حاصل از فروش سرفیس 6 درصد در سال 2019 افزایش داشته است

فریمویر سرفیس فروش سرفیس بررسی سرفیس پرو و مقایسه آن با دیگر کامپیوترهای ویندوزی

گزارش مالی سه ماهه چهارم 2019 شرکت مایکروسافت به تازگی منتشر شده است که حاکی از افزایش 6 درصدی فروش سرفیس در این بازه زمانی است.

شرکت مایکروسافت در گزارش رسمی خود اعلام کرده که میزان فروش محصولات سرفیس در حال افزایش است و این مسئله باعث شده تا این شرکت برای بار دیگر سرمایه گذاری خود روی فروش سرفیس را افزایش دهد. در این میان، شرکت مایکروسافت گفته که عمده فروش محصولات سرفیس در بازه زمانی یاد شده به سرفیس گو مربوط بوده است و این کمپانی با معرفی و عرضه سرفیس گو به عنوان یک کامپیوتر ویندوزی سبک و قابل حمل توانسته توجه بسیاری از افراد را در بازار جهانی به خود جلب کند.

در آمد شرکت مایکروسافت در بازه زمانی یاد شده از فروش سرفیس برابر با 1.975 میلیارد دلار بوده است که یکی از ده راه درآمد شرکت مایکروسافت در بازار جهانی به حساب میاید.

مایکروسافت اعلام کرده که فروش لایسنس نرم افزارها، فروش کنسول‌ها، عرضه بازی‌ها و محتوای دیجیتالی از طریق پلتفرم ایکس باکس و عرضه راهکارهای پردازش و ذخیره سازی ابری از جمله مهم‌ترین راهکارهای درآمدزایی این شرکت در کنار فروش سری محصولات سرفیس بوده است.

این مسئله باعث شده تا شرکت مایکروسافت درزمینهٔ فروش محصولات سخت افزاری سرفیس موفقیت بسیار زیادی به دست آورد و به همین دلیل فروش این محصولات را در سال‌های آینده ادامه دهد.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که در سال 2018 میلادی تحلیلگران اعلام کرده بودند که کسب و کار سرفیس ها به زودی متوقف خواهد شد و شرکت مایکروسافت نمی‌تواند همانند گذشته فروش محصولات سخت افزاری خود را ادامه دهد. با این حال مشخص شده است که شرکت مایکروسافت در این زمینه به طور کامل موفق بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید