داک 75 دلاری سرفیس لپ تاپ آماده عرضه شد

داک 75 دلاری سرفیس لپ تاپ آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت  بیش از یک سال پس از زمان معرفی و عرضه سرفیس لپ تاپ اقدام به تولید و عرضه داک اختصاصی این محصول کرده است.

تا پیش از این و مشخصاً در زمان معرفی و عرضه سرفیس پرو 3 مایکروسافت از اولین داک اختصاصی سرفیس‌ها رونمایی کرده بود که با اتصال به کانکتور اختصاصی سرفیس‌ها می‌توانست درگاه‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. این داک ها باعث می‌شدند تا یکی از مهم‌ترین نواقص سرفیس‌ها یعنی عدم پشتیبانی از درگاه‌های مختلف برطرف شوند و کاربران بتوانند بدون دغدغه اتصال لوازم جانبی مختلف از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

اما حالا شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است تا داک ارزان قیمت اختصاصی سرفیس لپ تاپ را آماده عرضه به بازار کند. این داک که طراحی مشابهی با داک های مبتنی بر یو اس بی تایپ سی تولید شده برای سری کامپیوترهای همراه مک بوک پروی شرکت اپل دارند می‌تواند با اتصال یک پارچه به بخش سمت چپ سرفیس لپ تاپ‌ها تمامی نیازهای کاربران برای انجام کارهای مختلف را برطرف کنند.

این داک برخلاف داک اصلی سرفیس پرو و سرفیس بوک که باقیمت 199 دلار به فروش می‌رسید، تنها 75 دلار قیمت دارد و می‌تواند 2 درگاه یو اس بی 3.0 یک درگاه ارسال صدا و تصویر HDMI، جک 3.5 میلی متری خروجی صدا و اسلات حافظه میکرو اس دی و اس دی را در اختیار کاربران قرار دهد.

سرفیس لپ تاپ 1 و سرفیس لپ تاپ 2 با استفاده از این داک می‌تواند به یک ورک استیشن قدرتمند تبدیل شود که علاوه بر اتصال به نمایشگر جداگانه بزرگ‌تر، می‌تواند لوازم جانبی دیگر نظیر فلش، کیبورد و ماوس را به خود متصل کند و تمامی کارهای اصلی کاربران را همانند یک کامپیوتر دسکتاپ انجام دهد. این محصول فعلاً برای عرضه در بازار جهانی آماده شده است و در آینده برای عرضه در بازار ایران نیز آماده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید