سوختگی دست یک کاربر به خاطر داغ شدن سرفیس دوئو خبرساز شد

بررسی یک ادعای عجیب: داغ کردن سرفیس دوئو دست یک کاربران را سوزاند

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit به تازگی ادعا کرده که داغ کردن سرفیس دوئو  باعث سوخته شدن دست او شده و همین موضوع را بهانه‌ای برای انتشار تبلیغ منفی علیه تلفن هوشمند سرفیس کرده است.

این کاربر با انتشار دو تصویر از دست خود در کنار سرفیس دوئو ادعا کرده که پس از اتصال دستگاه به شارژر، با داغی بیش از اندازه مواجه شده و پس از آن متوجه سوختگی دست خود شده است. پست این کاربر در شبکه‌های اجتماعی، با سر و صدای بسیار زیادی مواجه شده و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران به خاطر استفاده سرفیس دوئو در زمان اتصال به شارژر ابراز نگرانی کنند.

سوختگی دست یک کاربر به خاطر داغ شدن سرفیس دوئو خبرساز شد

در میان برخی از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که پست منتشر شده و تصاویر مربوط به آن بر پایه یک ادعای جعلی هستند و نمی‌توان به طور صد درصد مطمئن بود که این ادعا صحت کافی را داراست. تحلیلگران و بررسی کنندگان این ادعا، طی مشاهده و بررسی متوجه شده‌اند که تصاویر در پست یاد شده بسیار تار هستند و در یکی از آن‌ها حتی ظاهر دستگاه مشخص نیست.

در تصویر دیگر به ظاهر سوختگی دست اشاره شد که بسیار عجیب است و همین موضوع باعث افزایش بیشتر احتمال عدم صحت این ادعا شده است.

بررسی یک ادعای عجیب: داغ کردن سرفیس دوئو دست یک کاربران را سوزاند

تا پیش از این برخی از کاربران ادعا کرده بودند که سرفیس دوئو در زمان شارژ کمی داغ می‌شود که این موضوع در بسیاری از تلفن‌های هوشمند امری عادی به حساب می‌آید؛ اما داغ شدن دستگاه به حدی که باعث سوزش دست و علائم ناخوشایند و مانند آنچه در تصویر نشان داده شده باشد تا امروز منتشر نشده بود و می‌توان گفت که ادعای یاد شده به احتمال خیلی زیاد از واقعیت دور است.

سرفیس دوئو به عنوان اولین تلفن هوشمند شرکت مایکروسافت از برند سرفیس آماده معرفی و عرضه شده است و در بازار جهانی عرضه شده است. در میان این محصول همانند تمامی محصولات پرچم‌دار در سراسر جهان با برخی از تبلیغات منفی همراه بوده که صرفاً نمی‌توان به درستی کامل آن‌ها امیدوار بود.

دیدگاهتان را بنویسید