داشبورد گزارش باگ در ویندوز 10 بازسازی شد

داشبورد گزارش باگ در ویندوز 10 بازسازی شد

شرکت مایکروسافت پس از بروز باگ‌های متعدد در ویندوز 10 و در آپدیت‌های جدید این سیستم عامل، اقدام به بازسازی داشبورد گزارش باگ کرده است.

این داشبورد جدید در آپدیت الحاقی جدید ویندوز 10 منتشر شده است که طی آن کاربران می‌توانند از این پس باگ‌های به وجود آمده در ویندوز 10 با آپدیت اکتبر 2018 را به مایکروسافت گزارش کنند. مایکروسافت تصمیم دارد تا با ایجاد این داشبورد جدید روند رفع باگ‌ها را تسریع بخشد و مایکروسافت می‌تواند روی تعداد باگ‌های ایجاد شده در ویندوز 10 تسلط بیشتری داشته باشد.

آپدیت‌های اخیر ویندوز 10 با باگ‌های زیادی مواجه بوده است که از طریق آن کاربران تجربه کاربری بدی را از این سیستم عامل داشته‌اند. در این میان، کاربران دستگاه‌های سرفیس به دلیل تسلط هر چه بیشتر مایکروسافت با باگ‌ها کمتری نسبت به گذشته مواجه بودند با این حال این باگ‌ها باعث شده تا بسیاری از کاربران اعتراض خود را نسبت به آپدیت‌های جدید بروز داده و اقدام به نصب آن‌ها در سیستم عامل و دستگاه‌های ویندوزی خود نکنند.

این داشبورد جدید به صورت سریع باگ ایجاد شده در دستگاه را به همراه مدل دستگاه و سخت افزارهای به‌کاررفته در آن برای مایکروسافت می‌فرستد و مایکروسافت می‌تواند در کمترین زمان ممکن از طریق آپدیت‌های سیستم عامل اقدام به رفع مشکلات ایجاد شده در سیستم عامل خود کند.

گفتنی است که داشبورد جدید گزارش باگ علاوه بر انتشار باگ‌های ویندوز 10 مشکلات ایجاد شده در بسته نرم افزاری آفیس 365 و نسخه‌های پروی آن را نیز بررسی و منتشر می‌کند تا تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت در سراسر جهان و از طریق اینترنت به صورت سریع مورد بررسی و تعمیر قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید