حداقل یکی از سرفیس‌های 2019 به صورت تاشو تولید و عرضه می‌شوند

حداقل یکی از سرفیس‌های 2019 به صورت تاشو تولید و عرضه می‌شوند

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا حداقل یکی از سرفیس‌های 2019 را با قابلیت تا شوندگی و به همراه دو نمایشگر آماده تولید و عرضه به بازار کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از یکی از پتنت های جدید شرکت مایکروسافت، این کمپانی تصمیم دارد تا یک دستگاه با ظاهر تبلت را به صورت تا شو و به همراه دو نمایشگر تولید کند. بر این اساس شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا اولین محصول از پروژه اندرومدا را در سال 2019 تجاری سازی و آماده عرضه به بازار کند.

ارائه یک دستگاه با دو نمایشگر به صورت تاشو باعث می‌شود تا مایکروسافت دیگر نیازی به تولی محصولات جانبی نظیر کیبورد تایپ کاور برای دستگاه‌ها نداشته باشد و این دستگاه‌ها به صورت هم‌زمان بتوانند یک دستگاه آماده به کار مشابه با لپ تاپ‌ها برای کاربر خود باشند و در عین حال یک دستگاه با نمایشگر بزرگ برای نمایش محتوای تصویری مختلف باشند.

شایعاتی که در گذشته از پروژه اندرومدا منتشر شده بود، حاکی از آن بود که مایکروسافت تصمیم دارد این محصول را جایگزین سری محصولات سرفیس گو کند و بر این اساس نسل دوم سرفیس گو قرار است با پردازنده‌های معماری ARM تولید شده توسط شرکت کوالکام و همچنین قابلیت تا شوندگی آماده تولید و عرضه به بازار شود.

تا پیش از این نیز بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که مایکروسافت با توسعه پروژه اندرومدا تصمیم به تولید یک دستگاه تاشو از نوع تلفن هوشمند را دارد؛ با این حال مدیران مایکروسافت ضمن رد این مسئله نشان داده‌اند که این کمپانی همچنان برنامه‌ای برای بازگشت به عرضه تولید تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ندارد.

مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا در آینده نزدیک، یک تلفن هوشمند را با برند سرفیس و سیستم عامل شخصی سازی شده‌اندروید آماده عرضه کند و همچنان تصمیمی برای فعالیت درزمینهٔ تولید سیستم عامل‌های همراه برای گوشی‌های هوشمند نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید