تم لایت برای ویندوز 10 رونمایی شد

تم لایت برای ویندوز 10 رونمایی شد

شرکت مایکروسافت به تازگی از تم لایت در ویندوز 1 رونمایی کرده است. بر همین اساس کاربران دستگاه‌های ویندوزی در آینده نزدیک می‌توانند به این تم دسترسی داشته باشند.

در این تم رنگ آبی به کار رفته در محیط کاربری ویندوز 10 تا حدودی روش‌تر شده است و مواردی نظیر تسک بار و استارت با رنگ آبی روشن‌تری نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این والپیپر پیش فرض و همچنین آیفون‌های ارائه شده در این تم نیز به طور کامل تغییر کرده‌اند تا ظاهری ویژه و منحصر به فرد را به دستگاه‌های ویندوزی و سیستم عامل ویندوز 10 دهند.

کاربران در آینده نزدیک و احتمالاً از طریق آپدیت‌های نرم افزاری که قرار است در ژانویه 2019 آماده عرضه شود از این تم روشن و لایت استفاده کنند.

گفتنی است که اطلاعات فاش شده از کدهای نسخه بتای ویندوز 10همچنین فاش کرده بودند که مایکروسافت درصدد توسعه نسخه‌ای خاص از تم ویندوز 10 است که در آن تمامی عناصر حتی محیط کاربری فایل اکسپلورر نیز به صورت تاریک در میایند. مایکروسافت از همین حالا تم تاریک را در اختیار کاربران قرار داده است با این حال عرضه تم روشن باعث می‌شود تا کاربران دستشان در انتخاب موارد مختلف آزادتر باشند.

گفتنی است که این تم احتمالاً قرار است در کنار تم کاملاً تاریک در آپدیت ژانویه 2019 در اختیار کاربران قرار گیرد با این حال ممکن است برخی از کاربران به صورت انحصاری از این تم‌ها پیش از زمان یاد شده دسترسی داشته باشند.

اقدام مایکروسافت برای عرضه این تم حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا با شرکت اپل و حالت تاریک و دینامیک مک او اس موهاوه رقابت کند.

دیدگاهتان را بنویسید