تاریخ معرفی سرفیس ۲۰۲۱ مشخص شد

تاریخ معرفی سرفیس ۲۰۲۱ مشخص شد

گزارش‌های منتشر شده از شرکت مایکروسافت حاکی از آن است که این کمپانی به زودی دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد معرفی محصولات جدید سرفیس ۲۰۲۱ را منتشر خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت تصمیم دارد تا در جریان بهار ۲۰۲۱ یک رویداد جدید را برگزار کرده و طی آن از محصولات سخت افزاری تازه خود رونمایی کند.

وب سایت Petri.com به تازگی اطلاعات جدیدی از معرفی و عرضه محصولات جدید شرکت مایکروسافت ارائه داده است که بر اساس آن‌ها پیش‌بینی می‌شود که این کمپانی در جریان ۲۰۲۱ اقدام به رونمایی از دست‌کم ۴ محصول جدید کنند.

گفتنی است تاریخ رونمایی و برگزاری این رویداد هنوز مشخص نیست؛ با این حال پیش‌بینی می‌شود که این رویداد در جریان بهار ۲۰۲۱ برگزار شود.

محصولات احتمالی مربوط به این رویداد شامل موارد زیر خواهند بود:

۱. سرفیس لپ تاپ ۴

تا پیش از این گزارش‌های زیادی در مورد تلاش شرکت مایکروسافت برای تولید سرفیس لپ تاپ ۴ منتشر شده بود؛ این حال این محصول تا به امروز آماده عرضه به بازار نشده است.

پیش‌بینی می‌شود که این محصول با پردازنده نسل یازدهم شرکت اینتل به همراه پردازنده گرافیکی AMD ryzen 4000 آماده عرضه در بازار شود.

علاوه بر این پیش بینی‌های دیگر در مورد ظاهر این محصول حاکی از آن است که رنگ آبی به مجموعه سرفیس لپ‌ تاپ ۴ اضافه خواهد شد و از طرف دیگر با نمایشگر ۱۳.۵ اینچی و ۱۵ اینچی آماده عرضه به بازار خواهد بود. این محصول اولین سرفیس عرضه شده در سال 2021 میلادی خواهد بود و آغاز گر فرایند معرفی سرفیس های جدید در سال 2021 است.

 

۲.سرفیس هدفون ۲ پلاس

سرفیس هدفون 2 پلاس از دیگر محصولاتی است که پیش‌بینی می‌شود شرکت مایکروسافت در جریان رویداد بهار ۲۰۲۱ خود از آن رونمایی کند. این محصول از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به سرفیس هدفون ۲ دارد، با این حال از لحاظ کاربری و برخی از طراحی ظاهری نظیر رنگ تغییرات ویژه‌ای داشته است و این هدفون احتمالاً با رنگ مشکی و مشکی متالیک آماده عرضه به بازار خواهد بود.

 

۳. قلم استایلوس Surface classroom pen 2

احتمالاً یک قلم استایلوس جدید را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار آماده عرضه خواهد کرد که این قلم است امکان دسترسی تمامی دستگاه‌های سرفیس را به شکل بهینه تغییر خواهد داد.

این محصول احتمالاً یکی از محصولاتی است که شرکت مایکروسافت به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش تمایل کاربران برای اجرای کنفرانس‌های مجازی از آن رونمایی می‌کند.

۴. وب کم سرفیس

شرکت مایکروسافت احتمالاً یک ابزار جانبی دیگر را به عنوان سرفیس رونمایی می‌کند این محصول امکان پشتیبانی از تصاویر با کیفیت را خواهد داشت و برای مدیریت کلاس مجازی و کسب و کارهای آنلاین مناسب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید