تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد 2019 مشخص شد

تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد 2019 مشخص شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف شرکت مایکروسافت، کنفرانس بیلد 2019 احتمالاً قرار است در هفته دوم ماه می سال جاری میلادی برگزار شود.

مایکروسافت هرساله در جریان کنفرانس بیلد مجموعه‌ای از محصولات و دستاوردهای نرم افزاری خود را برای توسعه دهندگان رونمایی می‌کند که از طریق آن کاربران و توسعه دهندگان می‌توانند به ابزارهای جدید برای بهبود روند استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت به احتمال زیاد تصمیم دارد تا بیلد 2019 را همانند سال گذشته در ماه می برگزار کند. بر این اساس توسعه دهندگان می‌توانند پس از رونمایی از دستاوردهای نرم افزاری در جریان این رویداد از آن‌ها برای بهبود اپلیکیشن‌ها و ابزارهای در حال توسعه خود استفاده کنند.

این کنفرانس به صورت مشخص قرار است در روز هفتم می 2019 آغاز شده و تا دو روز بعد یعنی 9 می ادامه داشته باشد. این اطلاعات توسط وب سایت Petro منتشر شده است که طی آ تاریخ احتمالی این رویداد مشخص شده است. با این حال شرکت مایکروسافت هنوز این شایعه را تائید یا رد نکرده است و از طرف دیگر هیچ اطلاعاتی در مورد رویدادهای جدید خود در سال 2019 میلادی نداده است.

با این حال پیش بینی‌های مطرح شده حاکی از آن است که مایکروسافت در جریان سال 2019 میلادی دست کم دو رویداد برای معرفی محصولات جدید سرفیس و یک رویداد برای رونمایی از محصولات مبتنی بر محصولات نرم افزاری خود برگزار می‌کند که البته زمان دقیق برگزاری آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا در سال جدید یکی از رویدادهای خود را به صورت اختصاصی برای معرفی قابلیت‌های نرم افزاری ارائه شده در نسخه جدید ویندوز 10 صرف کند و شاید هم طی آن قابلیت‌های نرم افزاری در سیستم عامل جدید معرفی شده اندرومدا را نیز رونمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید