بیلد جدید ویندوز 10 برای کاربران اینسایدر آماده عرضه شد

بیلد جدید ویندوز

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش بیلد جدید ویندوز 10 را برای کاربران عضو برنامه اینسایدر آماده عرضه کرده است.

بیلد 19559 ویندوز 10 که از همین حالا آماده عرضه به کاربران اینسایدر شده است، برخی از مشکلات کاربردی سیستم عامل را برطرف می‌کند تا کاربران به صورت عادی بتوانند از کامپیوترهای خود استفاده کنند. لاگ تغییرات منتشر شده همراه با این بیلد جدید ویندوز 10 شامل موارد زیر می‌شود:

  1. رفع مشکل مربوط به موقعیت زمانی و زمان‌ها خاص نظیر چینی، ژاپنی و زبان‌هایی که از راست به چپ نوشته می‌شوند؛ نظیر فارسی و عربی
  2. رفع مشکل پردازش اکسپلورر در ویندوز 10 و کرش کردن آن در زمان باز کردن فولدرهای جدید و فایل‌های خام
  3. رفع مشکل مربوط به هنگ کردن اکسپلورر در زمان پاک کردن فایل‌های پر حجم از فرمت TIF
  4. برطرف کردن مشکل مربوط به دکمه‌های میان بر وابسته به دکمه WINDOWS که باعث اختلال در روند کاربری دستگاه می‌شد
  5. برطرف کردن مشکل هنگ کردن بخش Event Viewer در زمان بررسی رویدادها
  6. بهینه سازی سیستم عامل و حذف ارور KMODE EXCEPTION NOT HANDLED از نسخه‌های بتای ویندوز 10

کاربرانی که عضو برنامه اینسایدر هستند، از همین حالا می‌توانند این بیلد جدید از سیستم عامل ویندوز 10 را از طریق بخش Windows Update دانلود و روی کامپیوتر خود آن را نصب کنند و پس از ریستارت کردن از آن استفاده کنند.

گفتنی است که این نسخه دارای مشکلاتی شناخته شده است و به همین خاطر باعث اختلال در تجربه کاربری سیستم عامل می‌شود. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا جای ممکن از دانلود و نصب این بیلد جدید بتا از ویندوز 10 خودداری کنند و نسخه‌های بهینه و نهایی را روی کامپیوتر خود نصب نگه دارند. نصب نسخه‌های بتا هر چند که باعث استفاده از قابلیت‌های جدید و به‌روزتر می‌شود؛ اما برخی از مشکلات فنی را برای کاربران ایجاد می‌کند که تجربه کاربری را مختل خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید