بیلد 18329 ویندوز 10 برای برخی از کاربران خاص دستگاه‌های سرفیس منتشر شد

بیلد 18329 ویندوز 10 برای برخی از کاربران خاص دستگاه‌های سرفیس منتشر شد

شرکت مایکروسافت از روز گذشته فرایند عرضه بیلد 18329 ویندوز 10 را برای برخی از کاربران دستگاه‌های ویندوزی و از جمله آن‌ها کاربران دستگاه‌های سرفیس آغاز کرده است.

این بیلد بتا تنها برای کاربران عضو بخش Fast Ring برنامه اینسایدر عرضه شده است و کاربران می‌توانند آن را برای دستگاه‌های ویندوزی خود نصب کنند و قابلیت‌های آن را مورد تست قرار دهند. این بیلد تا پیش از این با عنوان آپدیت 19H1 شناخته می‌شد و قرار بود در طول ماه ژانویه 2019 آماده عرضه به کاربران شود. با این حال مایکروسافت تصمیم گرفت تا این آپدیت بزرگ را در ماه فوریه آماده عرضه کند.

این آپدیت در حال حاضر قرار است برای تست قابلیت‌های مختلف و شناخت نقص‌های احتمالی برای کاربران عضو برنامه اینسایدر آماده عرضه شود و پس از مدتی مشخص برای کاربران عادی نیز ارائه شود. عرضه دیر هنگام و همراه با تأخیر این آپدیت برای کاربران در کنار عرضه آن به صورت اختصاصی برای تعدادی محدود از کاربران بخش Fast Ring نشان از آن دارد که این آپدیت به احتمال زیاد دارای باگ‌های شناخته شده‌ای است که باعث شده تا مایکروسافت برای عرضه این آپدیت زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

باوجود تمامی این مسائل، تحلیلگران بر این باور هستند که اولین آپدیت بزرگ ویندوز 10 در سال 2019 قرار است نهایتاً تا پایان ماه فوریه سال جاری میلادی یعنی تا 29 روز دیگر آماده عرضه به کاربران به صورت عمومی شود. این آپدیت در حال حاضر برای کاربران دستگاه‌هایی که نسخه Home، Home N، پرو و پرو N ویندوز 10 را روی دستگاه خود نصب دارند ارائه شده است و قرار است در آینده به صورت گسترده و عمومی آماده ارائه به کاربران شود. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که تغییر رابط کاربری و امکان تغییر رنگ نوار تسک بار در کنار فعال سازی حالت تاریک در ویندوز اکسپلورر از اصلی‌ترین تغییرات این آپدیت به حساب میایند.

دیدگاهتان را بنویسید