بسته الحاقی برای آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 آماده عرضه شد

بسته الحاقی برای آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 به صورت عمومی آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت از روز گذشته بسته الحاقی برای رفع بسیاری از مشکلات ایجاد شده در آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را آماده عرضه به عموم کاربران کرده است. در این آپدیت که با شماره بیلد KB4495667 آماده عرضه شده است کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کارآمدتر از سیستم عامل ویندوز 10 نصب شده در کامپیوترهای شخصی خود استفاده کنند.

مایکروسافت در عرضه این بسته الحاقی برای آپدیت اکتبر 2018 اقدام به عرضه یک لاگ تغییرات طولانی کرده است که از آن طریق کاربران می‌توانند از دستگاه‌های خود به صورت بهینه‌تر استفاده کنند.

نصب این آپدیت به کاربران ادمین امکان دسترسی و دانلود به فایل‌های نصب شوند آپدیت‌های بسته نرم افزاری آفیس از طریق مایکروسافت اج را می‌دهد.  علاوه بر این، یکی از مهم‌ترین حفره‌های امنیتی ایجاد شده در اینترنت اکسپلورر برطرف شده است تا کاربران بتوانند به صورت ایمن‌تر از این مرورگر اینترنتی استفاده کنند. تا پیش از این یک حفره امنیتی بزرگ در اینترنت اکسپلورر پیدا شده بود که باعث می‌شد تا هکرها حتی در زمان عدم استفاده از آن بتوانند به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی پیدا کنند. اما حالا شرکت مایکروسافت این حفره امنیتی را برطرف کرده است تا امنیت دستگاه‌های  مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را افزایش دهد.

در بسته الحاقی آپدیت اکتبر 2018 مشکلات مربوط به عدم کارکرد اپلیکیشن‌ها به خاطر حذف فایل Gdi32full.dll برطرف شده است. کاربران با نصب این نسخه می‌توانند پروتکل‌های ارائه شده در سرویس‌های آنلاین و امکان دسترسی آن‌ها به فایل‌های شخصی را همانند دستگاه‌های اندرویدی کنترل کنند.

گفتنی است که برای نصب این نسخه از سیستم عامل ویندوز 10 کاربران باید موارد احتیاط را به طور کامل رعایت کنند و اقدام به اتصال دستگاه به شارژر در زمان نصب و به روز رسانی آپدیت‌ها کنند تا در آینده با مشکلات و اختلالات مربوط به نصب ناقص به روز رسانی‌ها و استفاده از ریستور پوینت مواجه نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید