مایکروسافت فعلاً برنامه‌ای برای عرضه سرفیس پرو 7 LTE ندارد

خرید سرفیس پرو 7 - طرح تعویض سرفیس های قدیمی با محصولات جدید مایکروسافت توسط امتداد پارسه

سرفیس پرو 7 به تازگی از طرف مایکروسافت معرفی شده است و حالا بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که این شرکت فعلاً برنامه‌ای برای عرضه سرفیس پرو 7 LTE به بازار جهانی ندارد و تا مدت زمانی مشخص تصمیم به عرضه نسخه وای فای آن را خواهد داشت.

مایکروسافت در زمان معرفی محصولات جدید خود در جریان کنفرانس دوم اکتبر 2019 از سرفیس پرو 7 در دو نسخه وای فای و ال تی ای رونمایی کرده بود؛ با این حال اخیراً مشخص شده است که نسخه مبتنی بر سیستم ارتباطی مستقل این محصول قرار است با کمی تأخیر آماده عرضه به بازار شود.

بر این اساس گزارش‌هایی از منابع آگاه در خط تولید سرفیس ها منتشر شده است که نشان دهنده آن است که فرایند تولید انبوه سرفیس پرو 7 با نسخه وای فای کمی زودتر از سرفیس پرو 7 LTE آغاز شده است و همین مسئله باعث شده تا کاربران در ابتدای آغاز فرایند عرضه این محصولات امکان خرید آن را نداشته باشند.

سرفیس پرو 7 در کنار سرفیس لپ تاپ 3 و دیگر محصولات مهم معرفی شده در جریان کنفرانس دوم اکتبر 2019 قرار است از ماه آینده یعنی نوامبر در اختیار کاربران قرار گیرند. با این حال بررسی‌ها نشان از آن دارند که سرفیس پرو 7 LTE قرار است با دیگر محصولات معرفی شده در کنفرانس اخیر مایکروسافت آماده عرضه به بازار شود.

تا پیش از این مشخص شده بود که سرفیس دو و سرفیس نئو به عنوان دو محصول تا شو از سری کامپیوترهای هوشمند سرفیس قرار است در دسامبر و مشخصاً در جریان تعطیلات پایانی سال 2019 میلادی آماده عرضه به بازار جهانی می‌شوند و احتمالاً سرفیس پرو 7 LTE نیز در همین بازی زمانی آماده فروش در فروشگاه‌های رسمی مایکروسافت خواهد شد.

سرفیس پرو 7 نسل جدید تبلت های تبدیل شونده مایکروسافت است که همراه با درگاه یو اس بی تایپ سی و نسل جدید پردازنده‌های اینتل آماده عرضه به بازار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید