برخی از درایورهای سرفیس بوک از طرف اینتل به روز رسانی شدند

برخی از درایورهای سرفیس بوک از طرف اینتل به روز رسانی شدند

شرکت اینتل به تازگی تعدادی از آپدیت‌های مربوط به سری دستگاه‌های سرفیس را منتشر کرده است که از آن طریق روند کاربری دستگاه‌های سرفیس بوک را بهینه سازی شوند.

بر این اساس مشخص شده است که در آپدیت 1903 ویندوز 10 این به روز رسانی‌های اینتل برای کامپیوترهای سرفیس بوک آماده عرضه می‌شود و پس از آن برای برخی دیگر از دستگاه‌های سرفیس آماده عرضه می‌شود. آپدیت جدید عرضه شده در سرفیس بوک 2 با شماره v30.15063.6.8611  آماده عرضه شده است که در جریان ماه می 2018 در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند در آینده نزدیک از طریق یک آپدیت فریم ویر که به همراه آپدیت جدید ویندوز 10 عرضه می‌شود این به روز رسانی‌ها را به کاربران عرضه کند.

سرفیس بوک همانند دیگر محصولات سری سرفیس با پردازنده مرکزی اینتل تولید و آماده عرضه به بازار شده است. بنابراین بخش بزرگی از پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری این محصولات به پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی مشترک با پردازنده مربوط می‌شود که توسط شرکت اینتل آماده تولید و عرضه به بازار شده است. بر این اساس، شرکت مایکروسافت در آینده نزدیک این به روز رسانی را برای بهینه سازی دستگاه‌های سرفیس آماده عرضه می‌کند که باعث می‌شود تا برخی از حفره‌های امنیتی و مشکلات دیگر مربوط به کارکرد بهینه دستگاه‌های سرفیس برطرف شود تا کاربران بتوانند به صورت سریع‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

گفتنی است که به روز رسانی یاد شده پس از عرضه می‌تواند از طریق بخش Settings> Update and Security> Windows Update روی دستگاه‌های سرفیس نصب کنند. گفتنی است که پیش از اقدام برای نصب آپدیت جدید اینتل برای دستگاه‌های سرفیس بوک کاربران باید حتماً اقدام به رعایت موارد ایمنی کرده و از خاموش شدن ناگهانی دستگاه‌ها خودداری کنند. تمامی دستگاه‌ها در حین آپدیت یاد شده باید دستگاه را به شارژر و اینترنت پر سرعت متصل کنند. گفتنی است که در صورت خاموشی ناگهانی دستگاه‌های یاد شده ممکن است کاربران با مشکلات جدی‌تری در زمینه استفاده از دستگاه‌های خود مواجه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید