باگ کاربری در فریم ویر سرفیس باعث کاهش سریع باتری میشود

باگ کاربری در فریم ویر سرفیس باعث کاهش سریع باتری میشود

گزارش‌های برخی از کاربران سرفیس نشان دهنده آن است که یک باگ کاربری در فریم ویر سرفیس باعث کاهش سریع باتری خواهد شد.

این باگ باعث میشود تا در عرض 7 دقیقه بیش از 25 درصد باتری سرفیس کاهش پیدا کند که این مسئله به طور مستقیم روی کاربری و استفاده مداوم از سرفیس ها به صورت پرتابل و قابل حمل تأثیر می‌گزارد. تعداد زیادی از نوشته‌های جدید در تالار گفتمان وب سایت رسمی مایکروسافت نشان دهنده آن هستند که یک باگ نامعلوم باعث خرابی و عدم کارکرد درست سرفیس ها میشود.

این مشکل صرفاً به یک دستگاه خاص محدود نمی‌شود با این حال بررسی‌ها حاکی از آن است که باگ اخیر برای سرفیس لپ تاپ 2 شایع‌تر بوده است و باعث خالی شدن شارژ به صورت سریع میشود. این باگ فریم ویر سرفیس، باعث میشود تا دستگاه در طول 7 دقیقه از 100 درصد به 75 درصد برسد و مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کند.

علاوه بر تالار گفتمان وب سایت رسمی مایکروسافت تعداد زیادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر توییتر اعلام کرده‌اند که با مشکلات مشابهی مواجه شده‌اند. مایکروسافت و سخنگویان این شرکت، اعلام کرده‌اند که از بروز این مشکل آگاهی کامل دارند و در آینده نزدیک با انتشار آپدیت فریم ویر جدید برای سری محصولات سرفیس این مشکل ایجاد شده را برطرف می‌کنند.

مایکروسافت اعلام کرده که این مشکل به ضعف سخت افزار و باتری مربوط نیست و صرفاً با یک آپدیت نرم افزاری و بهینه سازی فریم ویر رفع میشود؛ بر این اساس به کاربران توصیه میشود تا آپدیت های عرضه شده در روزهای آینده را روی کامپیوترهای خود نصب کنند تا بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

فریم ویر سرفیس قرار است با تغییرات ویژه‌ای برای رفع این باگ کاربردی و از طریق بخش ویندوز آپدیت برای عموم کاربران آماده عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید