بازدید امتداد پارسه از غرفه مایکروسافت در نمایشگاه Gitex 2015

بازدید امتداد پارسه از غرفه مایکروسافت در نمایشگاه Gitex 2015

آخرین دوره جشنواره کامپیوتر و آی سی تی خاورمیانه، که به Gitex معروف است در دبی برگزار شد. این جشنواره که به صورت سالانه برگزار میشود فرصتی برای شرکت های مختلف الکترونیکی و کامپیوتری در خاورمیانه و دیگر کشورهای جهان است تا جدیدترین محصولات خود را معرفی کنند. دست اندر کاران شرکت امتداد پارسه نیز سری به این نمایشگاه زدند و از غرفه محصولات جدید مایکروسافت نیز بازدید کردند.
همانطور که انتظار میرفت، مایکروسافت در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را که در اکتبر امسال معرفی کرد را به نمایش گذاشته بود. این محصولات شامل سرفیس پرو 4، لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال، Microsoft Hub و همچنین محصولات گذشته مایکروسافت که در چند سال گذشته معرفی شدند نظیر سرفیس پرو 3 و سرفیس 3 نیز بود.

DSCF5406

در نگاه کلی، مایکروسافت در نمایشگاه امسال تمرکز خود را برروی محصولات جدیدتر گذاشته بود؛ اما غرفه مایکروسافت تنها به محصولات معرفی شده امسال محدود نشده بود و محصولات دیگر نیز در این نمایشگاه به معرض نمایش قرار گرفته بود. همچنین مایکروسافت از محصولات آینده و چشم اندازی که برای محصولات خود در سالهای آینده انتظار داشت را نیز معرفی کرد.

DSCF5407

در نگاه نزدیکی که ما از سرفیس پرو 4 داشتیم باید بگوییم که سرفیس پرو 4 نسبت به نسل قبلی خود زیبا تر شده بود. ضخامت سرفیس پرو 4 کمتر شده بود و کیبورد سرفیس پرو 4 به حالت جزیره ای در آمده بود. همچنین همانطور که همه میدانند سرفیس پرو 4 مجهز به ویندوز 10 شده بود. در یک نگاه کلی، سخت افزار قدرتمند در کنار ویندوز 10 و طراحی زیبا و منحصر به فرد، سرفیس پرو 4 را به بهترین تبلت هیبریدی دنیا تبدیل کرده است.

AAA

همچنین در نگاه نزدیکی که ما از محصول تازه Surface Hub داشتیم، میتوانیم آنرا یکی از شگفت انگیز ترین محصولات مایکروسافت بدانیم. این غول 84 اینچی که مجهز به ویندوز 10 است، میتواند در آینده ای نزدیک تعریف دنیا را از وسایل کاربردی اطرافمان تغییر دهد. سرفیس هاب یک وایت برد هوشمند به حساب میاید که برای اهداف تجاری ساخته شده است. این محصول مجهز به چهارمین نسل پردازنده Core i5 محصول شرکت اینتل است و دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه اس اس دی است.

bbb

به طور کلی با بازدید از غرفه مایکروسافت در نمایشگاه Gitex 2015 میتوان درک کرد که مایکروسافت با وجود اینکه هنوز یک ماه از تاریخ معرفی محصولات جدیدش نگذشته است، اما همچنان ، نگاه وسیع تری به آینده دارد و برای آینده برنامه های فوق العاده ای دارد.

 

2 دیدگاه برای “بازدید امتداد پارسه از غرفه مایکروسافت در نمایشگاه Gitex 2015

    • امتداد پارسه گفته:

      امیدوار هستیم تا دو تا سه هفته آینده محصولات جدید مایکروسافت وارد ایران شوند. همچنین از قیمت پایه این محصولات به واحد پول ریال تاکنون اطلاعاتی در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید