اپلیکیشن سرفیس در مایکروسافت استور آپدیت شد

اپلیکیشن سرفیس در مایکروسافت استور آپدیت شد

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به آپدیت اپلیکیشن سرفیس برای سری محصولات سرفیس کرده است و برخی از مشکلات کاربری این نرم افزار را برطرف کرده است.

تا پیش از این برخی از کاربران سرفیس ها با مشکلات زیادی برای ارتباط دستگاه‌های جانبی مختلف مواجه بودند و حالا شرکت مایکروسافت در توسعه نسخه جدید اپلیکیشن سرفیس اقدام به رفع این مشکلات کرده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده از این نسخه جدید کاربران از این پس می‌توانند تنظیمات مربوط به شخصی سازی دستگاه‌های سرفیس را به صورت سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهند و دیگر نیازی به اعمال تغییرات مختلف به صورت دستی ندارند.

اپلیکیشن‌‌‌‌‌‌ سرفیس رابط نرم افزاری ارتباط سری کامپیوترهای ویندوزی شرکت مایکروسافت با دستگاه‌های جانبی نظیر قلم استایلوس و رابط آنالوگ سرفیس دایل است. بر این اساس کاربران سرفیس ها برای استفاده مداوم و بهینه از کامپیوترهای شخصی خود به این نرم افزار نیاز دارند و معمولاً در راه اندازی اولیه دستگاه‌های جدید موارد ارائه شده در این اپلیکیشن را شخصی سازی و تغییر می‌دهند.

نسخه جدید این اپلیکیشن که شماره نسخه 39.600.139 آماده عرضه شده است شامل تغییرات زیادی در زمینه بهینه سازی و تسهیل روند کاربری با سری محصولات سرفیس است. کاربران از طریق این نرم افزار می‌توانند فریم ویر لوازم جانبی نظیر قلم سرفیس پن و موارد دیگر را مشاهده و آن‌ها را آپدیت کنند.

گفتنی است که اپلیکیشن سرفیس از همین حالا و از طریق مایکروسافت استور قابل دانلود و نصب روی دستگاه‌های ویندوزی مایکروسافت است. با این حال کاربران باید توجه داشته باشند که این اپلیکیشن تنها در صورتی نصب می‌شود که آپدیت‌های جدید ویندوز 10 روی کامپیوترهای سرفیس نصب شده باشد. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا حداقل آپدیت 1804 ویندوز 10 را روی دستگاه‌های سرفیس خود نصب کنند و از نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم عامل استفاده نکنند؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است آپدیت جدید در مایکروسافت استور کامپیوتر آن‌ها نشان داده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید