اپلیکیشن سرفیس در دستگاه‌ها آپدیت شد

اپلیکیشن سرفیس در دستگاه‌ها آپدیت شد

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به آپدیت و عرضه نسخه جدید اپلیکیشن کاربردی سرفیس در دستگاه‌های اختصاصی خود کرده است.

کاربران سری دستگاه‌های سرفیس که از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می‌کنند از همین حالا می‌توانند با مراجعه به مایکروسافت استور اقدام به دانلود و نصب آپدیت جدید این اپلیکیشن در دستگاه‌های خود کرده و از قابلیت‌های جدید ارائه شده در آن‌ها استفاده کنند. گفتنی است که اپلیکیشن سرفیس یک ابزار نرم افزاری و کاربردی است که از طرف شرکت مایکروسافت تحت بستر ویندوز یونیورسال توسعه داده شده است. وظیفه این اپلیکیشن کاربردی مدیریت دستگاه‌های جانبی اختصاصی سرفیس ها و برخی از قابلیت‌های خاص این دستگاه‌ها است که به صورت اختصاصی در این دستگاه‌ها ارائه شده است و در دستگاه‌های دیگر مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 کاربردی ندارد.

مایکروسافت در توسعه نسخه جدید این اپلیکیشن‌‌‌‌ اقدام به ارائه قابلیت اتصال سری جدید محصولات سرفیس به لوازم جانبی تازه معرفی شده کرده است. این لوازم جانبی که به تازگی آماده عرضه شده‌اند می‌توانند با استفاده از نسخه جدید اپلیکیشن سرفیس به صورت بهینه‌تر به سرفیس ها متصل شده و از آن طریق امکانات بیشتری را به کاربران ارائه دهند.

بر این اساس به کاربران دستگاه‌های جدید سرفیس نظیر سرفیس لپ تاپ 2، سرفیس گو و سرفیس پرو 6 به همراه سرفیس استودیو 2 توصیه می‌شود تا این نسخه از اپلیکیشن‌‌‌‌ سرفیس را دانلود کرده و در دستگاه‌های خود مورد استفاده قرار دهند. گفتنی است که برای دانلود و نصب این نسخه جدید از اپلیکیشن‌‌‌‌ سرفیس کاربران باید حتماً آپدیت‌های جدید سیستم عامل ویندوز 10 را روی دستگاه خود نصب داشته باشند. بر این اساس دستگاه‌های سرفیس برای نصب این نسخه باید دست کم آپدیت 1809 ویندوز 10 را که در سپتامبر سال 2018 میلادی آماده عرضه شده را اجرا کنند تا امکان نصب نسخه جدید اپلیکیشن سرفیس را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید