اولین مدل‌های جدید سرفیس در نیمه اول 2019 معرفی و عرضه می‌شوند

اولین مدل‌های جدید سرفیس در نیمه اول 2019 معرفی و عرضه می‌شوند

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در طول نیمه اول سال 2019 سری جدید محصولات سرفیس را آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از چند کارخانه چینی و تایوانی، شرکت مایکروسافت از همین حالا سفارش تولید قطعات مربوط به چند کامپیوتر ویندوزی مبتنی بر نمایشگرهای لمسی را به ثبت کرده است و از این کارخانه‌ها در خواست کرده تا پیش از ماه مارس سال جاری میلادی این قطعات را آماده تحویل کنند.

مایکروسافت در گزارش جداگانه‌ای اعلام کرده که سرفیس های 2019 با سخت افزارهای بهبود یافته آماده عرضه به بازار خواهند شد. بر این اساس می‌توان امیدوار بود که سرفیس های 2019 با جدیدترین پردازنده‌های شرکت اینتل آماده تولید و عرضه به بازار شوند. علاوه بر این، مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا در سال 2019 خط تولید جدیدی از محصولات سرفیس را آماده عرضه کند و لزوماً نسل جدید محصولات پیشین را آماده عرضه نکند.

پیش بینی‌های منتشر شده از برخی تحلیلگران در وب سایت Windows Central حاکی از آن است که مایکروسافت امسال نیز همانند سال 2018 میلادی تصمیم به معرفی و عرضه نسخه جدید سرفیس پرو در نیمه دوم سال 2019 دارد با این حال معرفی و عرضه نسخه جدید سرفیس بوک که احتمالاً با عنوان سرفیس بوک 3 شناخته می‌شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مایکروسافت تصمیم دارد تا در سال 2019 تمرکز خود را روی تولید محصولات قدرتمندتر و در عین حال با قیمت پایین‌تر بگذارد. بر این اساس، احتمالاً در سال جدید میلادی باید شاهد عرضه تولید محصولاتی از سری سرفیس به همراه پردازنده‌های تولید شده توسط شرکت کوالکام و با معماری ARM باشیم. مایکروسافت از سال 2017 پروژه توسعه ویندوز 10 بر روی پردازنده‌های کوالکام را شروع کرده بود و حالا پس از یک سال و نیم تصمیم دارد تا  این محصولات را با برند خود آماده عرضه به بازار کند.

دیدگاهتان را بنویسید