اولین سری اکسسوری سرفیس دوئو در حال معرفی و عرضه به بازار است

اکسسوری سرفیس دوئو

شرکت مایکروسافت به تازگی سرفیس دوئو را آماده پیش فروش کرده و حالا لوازم جانبی این محصول توسط شرکت‌های مختلف در حال آماده سازی است. اکسسوری سرفیس دوئو از همین حالا در وب سایت‌های مختلف در حال معرفی و بررسی است.

یکی از این مجموعه اکسسوری سرفیس دوئو مربوط به شارژر اختصاصی این محصول است که توسط برند Moshi طراحی و تولید شده است که به فندکی ماشین متصل شده و امکان شارژ دستگاه را فراهم میاورد. هر چند که سرفیس دوئو از شارژرهای استاندارد برای دریافت انرژی مورد نیاز خود استفاده می‌کند، اما این شارژر می‌تواند با توان 36 وات به صورت سریع و بهینه باتری را از طریق فندکی اتومبیل شارژ کند.

از دیگر اکسسوری‌های مهمی که برند Moshi در حال طراحی و تولید برای سرفیس دوئو اس، می‌توان به قاب و بامپرهای اختصاصی برای این محصول اشاره کرد. مایکروسافت احتمالاً به صورت پیش‌فرض برای سرفیس دوئو یک بامپر تولید کرده و آن را در جعبه دستگاه به کاربران ارائه می‌دهد. این اطلاعات در وب سایت رسمی مایکروسافت نیز به چشم می‌خورد، با این حال به نظر می‌رسد که شرکت Moshi تصمیم داشته تا اکسسوری‌های بیشتری را برای این محصول طراحی کند.

اکسسوری سرفیس دوئو در حال حاضر محدود هستند و به خاطر اینکه مایکروسافت تولید و عرضه این محصول را تنها در چند کشور خاص آغاز کرده، احتمالاً با محدودیت بیشتری همراه باشند، با این حال احتمالاً مایکروسافت پس از آغاز فرایند تولید و عرضه این محصول تصمیم دارد تا آن را در کشورهای دیگر سراسر جهان نیز ارائه کند. این مسئله باعث می‌شود تا محصولات جانبی تولید شده برای سرفیس دوئو در آینده نزدیک رشد قابل توجهی داشته باشند و تنوع بیشتری از اکسسوری سرفیس دوئو را در بازار شاهد باشید.

سرفیس دوئو احتمالاً در آینده نزدیک آماده عرضه به صورت لاک اپراتور خواهد شد و مایکروسافت پس از آن فرایند عرضه نسخه آنلاک آن را نیز آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید