اولین آپدیت فریمور سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ تاپ 3 در سال 2020 منتشر شد

مایکروسافت 4 برابر اپل خرج تبلیغات سرفیس در سال 2019 کرده است

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به آماده سازی و عرضه اولین آپدیت فریمور سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ تاپ 3 در سال 2020 میلادی کرده است.

این آپدیت در آخرین روز ژانویه 2020 آماده عرضه شده است؛ با این حال به صورت تدریجی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به همین دلیل برخی از کاربران هنوز آن را از طریق بخش Windows Update دریافت نکرده‌اند و ممکن است در روزهای آتی این به روز رسانی‌ها را به صورت آماده در اختیار داشته باشند.

در این به روز رسانی، بخش Control Logic سرفیس پرو 7 بهینه سازی شده است و از این پس دوربین و تعداد زیادی از سنسورهای تعبیه شده در این دستگاه به صورت بهبود یافته تر امکان کارکرد را خواهند داشت. سنسورهای دیگر بهینه سازی شده در آپدیت فریمور سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ تاپ شامل بهینه سازی دوربین جلویی، سنسور مادون قرمز و سنسورهای تشخیص نور محیط می‌شود.

آپدیت فریمور سرفیس جدید همچنین باعث بهبود سیگنال‌های پردازنده شده و برخی بهینه سازی‌ها شامل کاهش مصرف انرژی در زمان استفاده از باتری و کنترل بازدهی را همراه دارد.

در پایان، مایکروسافت طی این به روز رسانی جدید، UEFI سرفیس ها را بهینه سازی کرده است و امکان اتصال داک استیشن را به سرفیس پرو 7 بهبود داده است. پس از نصب این به روز رسانی بسیاری از مشکلاتی که به خاطر اتصال تعداد زیاد لوازم جانبی به داک استیشن برای کاربران سرفیس پرو 7 ایجاد شده بود برطرف می‌شود.

برای دانلود و نصب این به روز رسانی کاربران کافی است دستگاه‌های خود را به آداپتور متصل کنند و از اینترنت پر سرعت استفاده کنند. این آپدیت‌های فریمور به صورت خودکار روی دستگاه‌ها نصب می‌شوند و کاربران نیازی به انجام کار خاصی برای نصب سریع‌تر آن‌ها نخواهند داشت. گفتنی است که برای نصب این به روز رسانی دستگاه‌ها به هیچ وجه نباید به صورت ناگهانی خاموش شوند.

دیدگاهتان را بنویسید