امکان نقاشی با سرفیس دوئو اضافه شد

نقاشی با سرفیس دوئو

یک اپلیکیشن توسعه داده شده برای نقاشی با سرفیس دوئو امکان نقاشی 360 درجه را به کاربران این تلفن هوشمند ارائه داده است.

این اپلیکیشن که  از طریق گوگل پلی آماده عرضه به کاربران شده است که امکان استفاده از قلم و رابط کاربری لمسی سرفیس دوئو را برای انجام کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌کند. این نرم افزار Sketch 360 نام دارد و توسط خود شرکت مایکروسافت و به صورت انحصاری برای سرفیس دوئو طراحی شده که به کاربران امکانات مختلفی از جمله مدیریت و استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید را برای ساخت محتوای تصویری و بصری ویژه را فراهم می‌کند.

کاربران برای دسترسی به امکان نقاشی با سرفیس دوئو و دیگر تلفن‌های هوشمند اندرویدی داری قلم استایلوس می‌توانند از طریق این ابزار نرم افزاری اقدام به طراحی و ساخت محتوای جدید کرده و آن را برای طراحی و ساخت طرح‌های اولیه استفاده کنند.

این طرح‌های اولیه می‌تواند برای کارهایی نظیر معماری، نقشه کشی نیز مورد استفاده قرار بگیرد و حتی امکاناتی فراتر از انتظارات کاربران را فراهم کند.

گفتنی است که سرفیس دوئو به دلیل پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و قلم استایلوس می‌تواند به طور کامل آماده استفاده و انجام کار در اهداف مختلف باشد. این محصول تلفن هوشمندی است که کاربر خود را از داشتن یک تبلت بی‌نیاز می‌کند و باعث می‌شود تا بتوان به صورت سریع و بهینه تمام کارهای مورد نیاز را از طریق تلفن هوشمند انجام داد.

توسعه قلم استایلوس باعث شده تا طراحی در سرفیس دوئو تجربه‌ای ویژه را ارائه دهد.

مایکروسافت این محصول را از چند ماه پیش آماده عرضه به کاربران کرده و حالا در برخی از نقاط جهان آماده فروش کرده است. سرفیس دوئو اولین محصول از خانواده سرفیس است که با طراحی دارای نمایشگر تاشو و سیستم عامل اندروید آماده عرضه می‌شود. مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک روند توسعه و ساخت محصولات مبتنی بر این طراحی و کاربری را افزایش دهد و نسخه‌های جدیدی از این دستگاه‌ها را آماده عرضه به بازار جهانی کند.

دیدگاهتان را بنویسید