امضای طومار برای عرضه ویندوز 10 ایکس در سرفیس دو توسط طرفداران ویندوز

ویندوز 10 ایکس

شرکت مایکروسافت به تازگی از تلفن هوشمند سرفیس دو رونمایی کرده است و حالا تعدادی از طرفداران ویندوز طوماری را برای عرضه این محصول با سیستم عامل ویندوز 10 ایکس امضا کرده‌اند.

در وب سایت Change.org این طرفداران سرسخت سیستم عامل ویندوز از مایکروسافت درخواست کرده‌اند که توسعه و عرضه سرفیس دو با سیستم عامل اندروید را متوقف کند و این محصول را با سیستم عامل ویندوز 10 ایکس آماده عرضه به بازار کند.

استدلال این افراد این است که ویندوز 10 ایکس برای اجرا در دستگاه‌های همراه توسعه یافته است و مایکروسافت با توسعه این سیستم عامل در کنار پلتفرم ویندوز یونیورسال نیازی به عرضه یک تلفن هوشمند اندرویدی نخواهد داشت. این افراد درخواست کرده‌اند که مایکروسافت امکانی را برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10 ایکس در کنار اندروید را در سرفیس دو فراهم کند و این محصول را همانند سرفیس نئو با قابلیت‌های ویژه و بهبود یافته تری در اختیار کاربران قرار دهد.

در نهایت طومار یاد شده اذعان کرده که شرکت مایکروسافت با عرضه سرفیس دو به همراه سیستم عامل اندروید عملاً هیچ دلیلی برای عرضه اپلیکیشن‌ها در پلتفرم ویندوز یونیورسال باقی نگذاشته است و این مسئله باعث پایان عمر اپلیکیشن‌های مبتنی بر این پلتفرم می‌شود.

این طومار همچنین از Panos Panay مدیر بخش توسعه محصولات سخت افزاری سرفیس و ساتیا نادلا، مدیر عامل اجرایی شرکت مایکروسافت انتقاد کرده و اعلام کرده که این افراد در حال تغییر روند کاری شرکت مایکروسافت هستند و اعتبار این کمپانی را خدشه دار کرده‌اند و در پایان اعلام کرده که عرضه یک تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید، باعث افزایش اعتبار گوگل و کاهش اعتبار مایکروسافت در بازار جهانی می‌شود.

گفتنی است که شرکت مایکروسافت هنوز هیچ ادعاهایی در این زمینه نکرده است و هنوز معلوم نیست که سرفیس دو با ویندوز 10 ایکس در پروسه و فرایند توسعه تیم کاری مایکروسافت قرار خواهد گرفت یا همچنان این محصول با سیستم عامل اندروید آماده عرضه به بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید