اطلاعات مربوط به نحوه برگزاری کنفرانس مایکروسافت توسط مدیرعامل سرفیس منتشر شد

اطلاعات مربوط به نحوه برگزاری کنفرانس مایکروسافت توسط مدیرعامل سرفیس منتشر شد

کنفرانس مایکروسافت قرار است در روز دوم اکتبر سال جاری میلادی برگزار شود و حالا Panos Panay، مدیر عامل بخش سرفیس در این شرکت اطلاعاتی در مورد نحوه برگزاری این رویداد را منتشر کرده است.

Panay در حساب توییتری خود اعلام کرده که مایکروسافت در تلاش است تا در جریان این رویداد از نسل جدید محصولات سرفیس رونمایی کند و دنیا را با قابلیت‌های این محصولات شگفت زده کند. وی همچنین تصاویری از دعوت نامه و لوگوی کنفرانس مایکروسافت منتشر کرده است و حالا برخی از تحلیلگران بر اساس ادعای Panay اقدام به انتشار پیش بینی‌های مختلفی کرده‌اند. 

بررسی‌های اولیه از شایعات حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در تلاش است تا در جریان کنفرانس مهر ماه خود از محصولاتی ویژه شامل سرفیس لپ تاپ 3 در دو سایز 13 و 15 اینچ در کنار سرفیس پرو 7، سرفیس لپ تاپ 3 و نسل جدید کامپیوترهای سرفیس لپ تاپ و سرفیس استودیو رونمایی کند. 

برخی دیگر از شایعات منتشر شده حاکی از آن است که کنفرانس مایکروسافت شامل معرفی یک محصول دیگر نیز می‌شود که مجهز به دو نمایشگر مجزا، لولای ویژه و پردازنده مبتنی تولید شده توسط شرکت کوالکام است. مایکروسافت تصمیم دارد تا در جریان این کنفرانس از محصولی ویژه رونمایی کند که به عنوان یک تبلت یا تلفن هوشمند تاشو می‌تواند سیستم عامل ویندوز را با رابط کاربری ویژه و خاص اجرا کند و با استفاده از پردازنده سری اسنپ دراگون خود امکان اجرای برنامه‌های کاربردی و حرفه‌ای را فراهم سازد. 

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که محصولات معرفی شده در جریان کنفرانس مایکروسافت قرار است در بازه یک تا دو ماه پس از برگزاری این محصولات آماده عرضه عمومی در کشورهای سراسر دنیا شود. بر این اساس پیش بینی می‌شود که مایکروسافت از نسخه‌ای جدید از سیستم عامل ویندوز با عنوان ویندوز 10 لایت نیز رونمایی کند که تحت اسم رمز Centaurus آماده توسعه و عرضه شده است و قرار است در سرفیس تاشو و همراه آماده اجرا شود. 

دیدگاهتان را بنویسید