اتصال ریموت در آپدیت 1903 ویندوز 10 با مشکل مواجه شده است

اتصال ریموت در آپدیت 1903 ویندوز 10 با مشکل مواجه شده است

گزارش‌های اخیر منتشر شده از کاربرانی که کامپیوترهای شخصی خود را به آپدیت 1903 ویندوز 10 ارتقا داده‌اند حاکی از آن است که اتصال ریموت در این به روز رسانی با مشکل مواجه شده است.

این مشکل که یکی از باگ‌های شناخته شده در آپدیت 1903 ویندوز 10 است باعث می‌شود تا اتصال ریموت به کامپیوترهای مجهز به این آپدیت با مشکل مواجه شود و صفحه ریموت و رابط کاربری به طور کامل سیاه شود و کاربران امکانی برای اتصال از راه دور با دستگاه‌های خود را نداشته باشند.

برخی از کاربران حرفه‌ای‌تر اعلام کرده‌اند که این مشکل به عدم سازگاری برخی از کارت‌های گرافیکی با آپدیت 1903 ویندوز 10 مربوط است و مایکروسافت در آینده نزدیک با بهینه سازی و رفع این آپدیت می‌تواند مشکل یاد شده را برطرف کند.

آپدیت می 2019 یا همان آپدیت 1903 ویندوز 10 به تازگی آماده عرضه شده است و همانند بسیاری از به روز رسانی‌های دیگر دارای باگ‌های متعددی است؛ با این حال این به روز رسانی باعث می‌شود تا کاربران به صورت بهینه‌تر از رابط کاربری این سیستم عامل استفاده کنند.

گفتنی است که این به روز رسانی احتمالاً تنها آپدیت بزرگ سال 2019 میلادی باشد و مایکروسافت آپدیت‌های بزرگ دیگر خود را در پاییز امسال آماده عرضه نکند و ارائه آن را به بهار سال 2020 موکول کند. با وجود این مسئله مایکروسافت در آپدیت‌های الحاقی بعدی به زودی مشکل اخیر را برطرف می‌کند.

مایکروسافت تصمیم دارد تا تغییرات بسیار بزرگی را در آپدیت 20H1 ویندوز 10 ارائه دهد که هنوز به طور کامل آماده عرضه برای تمامی کاربران نشده است؛ با این حال اعضای برنامه ویندوز اینسایدر می‌توانند این نسخه را از همین حالا روی سیستم عامل دستگاه خود دانلود و آن را نصب کنند و قابلیت‌های ارائه شده در آن را مورد بررسی قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید