آیا سرفیس دسکتاپ در سال ۲۰۲۲ از طرف مایکروسافت معرفی می‌شود؟

آیا سرفیس دسکتاپ در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود؟

تصویر یکی از پتنت‌های مایکروسافت نشان داده که این کمپانی در تلاش برای طراحی و تولید یک سرفیس دسکتاپ است که احتمالاً در سال ۲۰۲۲ آماده عرضه به بازار می‌شود.

در پتنت اخیر منتشر شده، شرکت مایکروسافت توضیح داده که می‌تواند از طریق قرار دادن سنسورهای دوربین، زیر نمایشگر محتوای تصویری بیشتری را به کاربران خود نشان دهد. نکته مهم و قابل توجهی که در این پتنت توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده بود، مربوط به تصویری از یک کامپیوتر دسکتاپ است که لوگوی سرفیس در بخش پایینی آن قرار گرفته است. انتشار تصویر مربوط به این کامپیوتر دسکتاپ دارای کیس باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران شایعاتی را در مورد تلاش مایکروسافت برای تولید محصولی مشابه با برند سرفیس را مطرح کنند.

آیا سرفیس دسکتاپ در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود؟

این تصویر ممکن است نشانه‌ای از یک پروژه جدید در مایکروسافت برای ساخت نسل جدید سرفیس باشد که در ابعاد یک کامپیوتر دسکتاپ طراحی شده است. در تصویر منتشر شده مشخصا یک کامپیوتر دارای کیس دیده می‌شود که در بخش پایینی آن عبارت Surface به وضوح قابل رئویت است. این کامپیوتر به یک مانیتور و یک کیبورد متصل شده است. نمایشگر این محصول دارای یک لوگوی مایکروسافت در بخش بالایی خود بوده که در پتنت مربوطه در مورد تعبیه یک دوربین و سنسورهای تشخیص رنگ در آن توضیح داده شده است.

در صورت صحت داشتن پیش بینی‌های اخیر،‌ احتمالا مایکروسافت در سال ‌های ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ اقدام به رونمایی و معرفی از یک سرفیس دسکتاپ در ابعاد کامپیوترهای دارای کیس می‌کند. مایکروسافت در طول چند سال گذشته تلاش کرده تا طراحی‌های مختلفی از کامپیوترهای شخصی را در زیرمجموعه محصولات سرفیس آماده عرضه کند، البته لازم به ذکر است که مایکروسافت هنوز به صورت رسمی و واضح اطلاعاتی در مورد چنین محصولی را ارائه نداده است و به همین دلیل نمی‌توان در مورد شایعات اخیر منتشر شده به صورت صد درصد نظر قطعی داد.

دیدگاهتان را بنویسید