آیا سرفیس داک به سرفیس لپ تاپ گو متصل می‌شود؟

داک به سرفیس لپ تاپ

یکی از سؤال‌هایی که کاربران سرفیس لپ‌تاپ گو اخیراً در مورد این محصول پرسیده‌اند این است که آیا سرفیس داک امکان اتصال به سرفیس لپ تاپ را دارد یا کاربران این محصول به اتصال محدود اکسسوری ها باید بسنده کنند.

سرفیس لپ تاپ گو به عنوان نسخه میان رده سرفیس ها آماده عرضه شده است که از ظاهری شبیه به لپ تاپ بهره‌مند است، اما به لطف استفاده از پردازنده‌های میان‌رده و کم مصرف، قیمت اقتصادی‌تری دارد.

سرفیس لپ تاپ گو در حقیقت سری اقتصادی دستگاه‌های سرفیس است که آماده عرضه به بازار شده است و کاربران می‌توانند از طریق آن اقدام به انجام کارهای روزمره کنند. هدف مایکروسافت از طراحی و تولید سرفیس لپ تاپ ساخت یک دستگاه مقرون به صرفه و البته سبک برای همراه داشتن همیشگی بوده است تا از آن بتوان برای انجام کارهای مختلف استفاده کرد و همیشه آن را در اختیار داشت.

از طرف دیگر مایکروسافت همیشه در طراحی سرفیس ها از طراحی فشرده و خلاصه استفاده کرده تا دستگاهی کوچک و قابل حمل تولید کند، همین موضوع باعث شده تا سرفیس ها به خودی خود در زمینه اتصال پورت‌های مختلف با محدودیت مواجه باشند. اما نکته اصلی این است که سرفیس داک این محدودیت ها را برطرف کرده تا سری دستگاه‌های ویندوزی مایکروسافت امکان استفاده به صورت روزمره را داشته باشند.

در طراحی سرفیس داک، مایکروسافت امکان استفاده از دستگاهی که درگاه Surface Port را داشته باشد را فراهم کرده است. به همین دلیل سرفیس لپ تاپ گو نیز می‌تواند به سرفیس داک متصل شده و از آن طریق در یک میز کار امکان استفاده را داشته باشد.

هر دو این محصولات را میتوانید از مای سرفیس سفارش داده و در سریع ترین زمان آنها را در مقابل درب منزل دریافت کنید. مای سرفیس مرجع کامل برای خرید محصولات سرفیس در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید