آپدیت فریم ویر سرفیس پرو ایکس برای ژوئن 2020 آماده عرضه شد

آپدیت فریم ویر سرفیس پرو ایکس برای آوریل 2020 منتشر شد

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت فریم ویر سرفیس پرو ایکس را برای ماه ژوئن 2020 آماده عرضه کرده است و کاربران این دستگاه می‌توانند از طریق بخش Windows Update اقدام به دانلود و نصب آن کنند.

این آپدیت تنها در دستگاه‌هایی نصب می‌شود که آپدیت ویندوز 10 با نسخه 1809 و جدیدتر از آن یعنی 2004 را نصب داشته باشند. تغییرات اصلی این آپدیت به بهینه‌سازی و بهبود روند کاربری  باتری  سرفیس پرو ایکس مربوط است. کاربرانی که این آپدیت فریم ویر سرفیس پرو ایکس را دریافت می‌کنند می‌توانند با  در مدت‌زمانی طولانی‌تر اقدام به استفاده از دستگاه‌های  خود در محیط سیستم عامل ویندوز 10 کنند.

در لاگ تغییرات منتشر شده از این آپدیت فریم ویر سرفیس پرو ایکس مشخص شده است که شرکت مایکروسافت درایور بسیاری از سخت افزارهای مختلف را آپدیت کرده است. از طریق این به روز رسانی درایورها دستگاه‌های سرفیس پرو ایکس با کانفیگ های مختلف می‌توانند به صورت بهینه و کاربردی‌تر کارها را برای کاربران انجام دهند که در عین بازدهی کامل امکان مصرف بهتر انرژی را نیز داشته باشند.

درایورهای به روز شده شامل کارت گرافیک کوالکام Adreno  و کارت صدای کوالکام Aqstic به همراه دیگر تراشه‌های سخت افزاری به کار رفته در چیپ ست طراحی شده توسط کوالکام می‌شوند. شرکت مایکروسافت به این به روز رسانی توانسته میزان مصرف انرژی را به طور کلی در دستگاه‌های سرفیس پرو ایکس کاهش دهد.

برای دریافت این به روز رسانی کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات ویندوز 10 و زیر شاخه Windows Update اقدام به دانلود و نصب آن کنند. گفتنی است که برای نصب این به روز رسانی بهتر است کاربران ابتدا اقدام به اتصال دستگاه به شارژر و اینترنت پر سرعت کرده و از خاموش کردن ناگهانی یا خاموشی بر اثر کمبود باتری خودداری کنند. نصب این به روز رسانی همچنین بهتر است بدون قطعی‌های مکرر اتصال اینترنت صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید