آپدیت فریم ویر سرفیس پرو 4 برای اوت 2019 منتشر شد

آپدیت فریم ویر سرفیس پرو 4 برای اوت 2019 منتشر شد

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت فریم ویر سرفیس پرو 4 را برای اوت 2019 آماده عرضه کرده که با بهبودهای سخت افزاری قابل توجهی همراه است.

این به روز رسانی جدید که از همین حالا برای کاربران عادی آماده عرضه شده است، باعث می‌شود که سیستم ارتباطی بلوتوث، وای فای و سیستم کنترلی سرفیس از طریق نمایشگر لمسی بهبود یابد و کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند.

گفتنی است که این آپدیت باعث می‌شود تا روند استفاده از سرفیس پرو 4 پس از دریافت آپدیت ماه می 2019 ویندوز 10 بهبود یابد. تا پیش از این بسیاری از کاربران گزارش‌هایی را در مورد ایجاد مشکلات و عدم کارکرد صحیح سرفیس پرو 4 پس از دانلود و نصب آپدیت ماه می 2019 منتشر کرده بودند. این گزارش‌ها نشان می‌دادند که دستگاه‌های سرفیس پس از دانلود نصب آپدیت بزرگ و جدید ویندوز 10 برای سال 2019 با مشکلات فنی بسیار زیادی مواجه می‌شوند و امکان برقراری ارتباط با شبکه‌های وای فای مختلف را ندارند.

در این میان مایکروسافت با توسعه و عرضه آپدیت فریم ویر سرفیس پرو 4 برای اوت 2019 مشکلات یاد شده را برطرف کرده است. در لاگ تغییرات ارائه شده از این به روز رسانی جدید مشخص شده که درایور جدید برای وای فای و بلوتوث سرفیس پرو 4 آماده عرضه شده است. علاوه بر این کاربران از این به بعد می‌توانند به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر از نمایشگر لمسی این دستگاه‌ها استفاده کنند و فرمان‌های حرکتی خود را با استفاده از نمایشگر لمسی در رابط کاربری ویندوز 10 اعمال کنند. گفتنی است که برای دانلود و نصب این به روز رسانی کاربران باید حتماً اقدام به اتصال به شارژر و اینترنت پر سرعت به دستگاه خود کنند.

گفتنی است که این آپدیت برای استفاده از دستگاه‌های سرفیس پرو 4 پس از نصب آپدیت جدید ویندوز 10 الزامی است؛ در غیر این صورت کاربران ممکن است با مشکلات فنی قابل توجهی مواجه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید