آپدیت سرفیس لپ تاپ 3 برای ماه مارس 2020 عرضه شد

آپدیت سرفیس لپ تاپ 3 برای ماه مارس 2020 آماده عرضه به تمامی کاربران شد

مایکروسافت به تازگی آپدیت سرفیس لپ تاپ 3 برای ماه مارس 2020 را آماده عرضه کرده است.

در این به‌روز رسانی شرکت مایکروسافت برخی از موارد UEFI را تغییر داده است و اقدام به  بهینه سازی میزان مصرف باتری در دستگاه‌های خود کرده است. در این به روز رسانی شرکت مایکروسافت بهینه سازی‌های ویژه‌ای را انجام داده که میزان مصرف پردازنده مرکزی و گرافیکی بهینه سازی می‌شود و کاربران می‌توانند به شکلی بهتر از سرفیس لپ تاپ برای استفاده‌های طولانی مدت خود استفاده کنند.

شرکت مایکروسافت این آپدیت را به صورت خودکار آماده عرضه کرده است. بر این اساس، کاربران می‌توانند به صورت مستقیم و بدون نیاز به مراجعه به بخش ویندوز آپدیت آن را دریافت کرده و روند کاری دستگاه خود را بهینه سازی کنند. در به روز رسانی سرفیس لپ تاپ جدید برخی از قابلیت های جدید به فریم ویر این محصول اضافه شده است.

چگونه اقدام به آپدیت سرفیس لپ تاپ 3 کنیم؟

گفتنی است که اگر آپدیت یاد شده روی دستگاه نصب نشود، کاربران می‌توانند به صورت سریع و بهینه اقدام به دانلود و نصب به روز رسانی ها از طریق بخش ویندوز آپدیت کنند. بر این کار کافی است به بخش Settings> Update & security> Check for Updates. مراجعه کرده و اقدام به دانلود آپدیت جدید کنند.

لازم به یادآوری است که در زمان نصب آپدیت به هیچ وجه دستگاه نباید به صورت اجباری خاموش شود. بر این اساس توصیه می‌شود تا در زمان نصب دستگاه را به آداپتور متصل کنید و از خاموش کردن اجباری و ناگهانی دستگاه در این مدت زمان خودداری کنند.

این به ‌روز رسانی احتمالاً در آینده نزدیک برای سرفیس پرو 7 نیز آماده عرضه می‌شود که باعث بهبود روند کاربری و استفاده از دستگاه‌های در حال استفاده خواهد شد. سرفیس لپ تاپ 3 و سرفیس پرو 7 به خاطر عرضه و معرفی همزمان مشخصات سخت افزاری مشابهی دارند و به همین دلیل بسیاری از بخش های فریم ویر آنها مشابه است. بر این اساس آپدیت های عرضه شده برای آنها نیز با اختلاف زمانی کمی عرضه میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید