آپدیت فریم ویر جولای 2019 برای سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 4 آماده عرضه شد

آپدیت فریم ویر جولای 2019 برای سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 4 آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش فرایند عرضه آپدیت جدید فریم ویر تعدادی از دستگاه‌های سرفیس کرده است. این آپدیت فریم ویر برای سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 4 به همراه نسل اول و دوم سرفیس لپ تاپ آماده عرضه شده است.

در آپدیت جدیدی که برای سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 4 آماده عرضه شده است مایکروسافت بسیاری از باگ‌های امنیتی مربوط به آپدیت‌های جدید ویندوز 10 را بر‌طرف کرده است و کاربران از این پس می‌توانند به صورت بهینه‌تر و ایمن‌تر از دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنند. مایکروسافت اعلام کرده که این به روز رسانی‌ها برای رفع مشکلات امنیتی آپدیت‌های جدید ویندوز 10 آماده عرضه شده است. تا پیش از این آپدیت 1903 ویندوز 10 دارای یک باگ امنیتی بزرگ بود که باعث می‌شد تا بسیاری از کاربران با خطرات مختلف مواجه شوند.

آپدیت UEFI نسخه 137.2706.768.0 باعث رفع برخی از مشکلات فنی و امنیتی مربوط به پردازنده‌های اینتل و ارتباط‌های بلوتوثی و مبتنی بر وای فای می‌شود. کاربران می‌توانند به صورت مستقیم این آپدیت را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنند. گفتنی است که این به روز رسانی حجم بسیار کمی دارد با این حال کاربران باید برای نصب این فریم ویر جدید روی دستگاه‌های خود نظیر سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 4 موارد احتیاط را رعایت کنند و از خاموشی ناگهانی دستگاه‌ها در زمان نصب به روز رسانی خودداری کنند. برای این اساس پیش از اقدام به دانلود و نصب این آپدیت می‌توانند دستگاه را به اینترنت پر سرعت و شارژر متصل کرده و سپس به بخش  Settings -> Update & security -> Windows Update -> Check for updates مراجعه کنند و به روز رسانی جدید را دریافت کنند. گفتنی است که اولین ریستارت پس از نصب این آپدیت ممکن است طولانی‌تر از حد عادی باشد و کاربران نباید پس از نصب این آپدیت هیچ گونه اقدامی درزمینهٔ خاموش کردن ناگهانی دستگاه‌ها کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید