آپدیت فریم ویر جدید سرفیس گو منتشر شد

آپدیت فریم ویر جدید سرفیس گو منتشر شد

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش اقدام به عرضه  جدیدترین آپدیت فریم ویر سرفیس گو کرده است. در این آپدیت مایکروسافت بسیاری از مشکلات سخت افزاری گذشته را برطرف کرده است.

آپدیت جدید فریم ویر سرفیس گو شامل به روز رسانی درایورهای سخت افزارهای مختلف است که طی آن عملکرد سرفیس گو بهبود پیدا می‌کند. در این به روز رسانی، فرایند استفاده از ویندوز 10 با آپدیت آوریل 2018 و جدیدتر از آن بهبود یافته است تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه هوشمند و همراه خود استفاده کنند.

تا پیش از این، برخی از کاربران سرفیس گو گزارش‌هایی در مورد تاری نمایشگر و محتوای تصویری در حال پخش آن را مطرح کرده بودند؛ اما حالا در آپدیت جدید این مشکلات برطرف شده است و کاربران می‌توانند با کیفیت هر چه بیشتر از دستگاه‌های همراه خود استفاده کنند.

در این به روز رسانی، روند نمایش تصاویر پایدارتر شده و نمایشگر با کیفیت بهتری می‌تواند تصاویر را به کاربران نشان دهد. علاوه بر این، رابط لمسی و همچنین حافظه رم دستگاه نیز عملکرد بهتری پیدا کرده‌اند و به طور کل استفاده از سرفیس گو پس از این به روز رسانی بهینه‌تر شده است. شماره آپدیت این فریم ویر 1.5.1.0 بوده و کاربران می‌توانند از طریق تنظیمات اصلی ویندوز 10 و در زیر شاخه Update & security و Windows Update اقدام به دریافت و نصب این به روز رسانی کنند.

گفتنی است که در حین آپدیت جدید در سرفیس گو، نباید دستگاه را به صورت ناگهانی خاموش کرد چرا که در صورت خاموش شدن دستگاه ممکن است اختلالات جدی در روند کاری سرفیس گو ایجاد شود. به همین دلیل توصیه می‌شود تا پیش از نصب این آپدیت ابتدا دستگاه را شارژر متصل کرده و اتصال دستگاه به اینترنت اطمینان حاصل کنید تا با مشکلات آتی در مورد نصب ناقص آپدیت‌ها مواجه نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید