آپدیت فریم ویر جدید برای سرفیس لپ تاپ ۱ و ۲ آماده عرضه شد

آپدیت فریم ویر جدید برای سرفیس لپ تاپ ۱ و ۲ آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به توسعه و عرضه آپدیت جدید فریم ویر برای نر دو نسل به فروش رفته سرفیس لپ تاپ کرده است.

این آپدیت که به تازگی آماده عرضه به کاربران شده باعث بهبود روند کارکرد دستگاه و بهینه سازی درایور سخت افزارهای به کار رفته در دستگاه‌های مختلف شده است.

درایورهای آپدیت شده در این نسخه از فریم ویر سرفیس لپ تاپ به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت بهینه و بهتر با دستگاه‌ها کار کنند. روند راه اندازی اولیه، استفاده از نرم افزارهای گرافیکی که به صورت مستقیم با پردازنده‌های گرافیکی در ارتباط هستند در این به روز رسانی بهینه سازی شده آمده و کاربران می‌توانند به گونه‌ای کاملاً سریع‌تر به پردازش‌های مختل دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت در به روز رسانی جدید UEFI دستگاه‌ها را نیز به روز کرده است تا کاربران از آن طریق دیگر نگرانی درزمینهٔ پاک شدن اطلاعات ذخیره شده در حافظه اس اس دی دستگاه‌ها و همچنین عدم پشتیبانی از فلش‌های قابل بوت در دستگاه‌ها را نداشته باشند.

برای دانلود و نصب این به روز رسانی کافی است کاربران سرفیس لپ تاپ به بخش تنظیمات اصلی ویندوز ۱۰ مراجعه کرده و در زیر شاخه Windows update آن را دریافت و روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنند. البته بدیهی است که به روز رسانی‌های جدید ویندوز می‌توانند به صورت خودکار نیز روی دستگاه نصب شوند و اگر کاربران به روز رسانی خودکار را در دستگاه‌ها نبسته باشند، آپدیت یاد شده به صورت مستقیم روی دستگاه نصب می‌شود.

از آنجایی که این به روز رسانی شامل آپدیت فریم ویر می‌شود لازم به ذکر است که دستگاه در حین آپدیت باید حتماً به برق شارژر متصل باشد و به صورت ناگهانی خاموش نشود، چرا که در غیر این صورت ممکن است دستگاه با مشکلاتی جدی مواجه شود و اطلاعات ذخیره شده در آن قابل بازیابی نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید