آپدیت سرفیس دوئو در دسامبر 2020 عرضه نمی‌شود

آپدیت سرفیس دوئو

 

شرکت مایکروسافت تائید کرده که آپدیت سرفیس دوئو برای دسامبر 2020 را آماده عرضه به کاربران نمی‌کند و به جای آن تصمیم دارد تا پس از تعطیلات کریسمس، به روز رسانی جدیدی را برای ژانویه 2021 عرضه کند.

ماه دسامبر 2020 به نیمه‌های خود رسیده و حالا مشخص شده که مایکروسافت تمایلی برای عرضه آپدیت سرفیس دوئو در این ماه ندارد. این شرکت توضیح زیادی در مورد دلیل این تصمیم خود ارائه نداده است با این حال صرفاً تائید کرده که تمایلی به عرضه این به روز رسانی جدید ندارد.

آپدیت سرفیس دوئو در ماه‌های گذشته تغییرات زیادی را روی روند کاربری این محصول ایجاد کرد. مایکروسافت رسم همیشگی خود را برای عرضه آپدیت‌های ماهانه سرفیس‌ها را اجرا می‌کند با این حال تصمیمی برای عرضه به روز رسانی‌های جدید در دسامبر ندارد و به نظر می‌رسد که این شرکت از روند کاربری سرفیس دوئو در فصل تعطیلات راضی است و به همین دلیل می‌خواهد کاربران به همین روال از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

سرفیس دوئو اولین تلفن هوشمند مایکروسافت از برند سرفیس است که توانسته کاربران ویژه‌ای را به خود جلب کند و بهترین امکانات را برای استفاده روزمره از یک تلفن هوشمند مبتنی بر دو نمایشگر و با طراحی تاشو به آن‌ها ارائه دهد.

سرفیس دوئو تا به امروز در جذب کاربران عملکرد بسیار موفقی داشته است و کاربرانی که از دستگاه‌های سرفیس استفاده می‌کنند تمایل زیادی برای خرید این محصول نشان داده‌اند.

مایکروسافت نیز تائید کرده که از ماه ژانویه 2021 روند توسعه و عرضه آپدیت‌های نرم افزاری سرفیس دوئو را آغاز می‌کند تا از آن طریق امکانات بهتری را به کاربران خود ارائه دهد.

مایکروسافت تا به امروز هیچ اطلاعات دقیقی از تاریخ آغاز عرضه آپدیت‌های بعدی در ژانویه ارائه نداده است، با این حال به نظر می‌رسد که پیش از رسیدن به نیمه‌های ژانویه کاربران این محصول امکان دریافت به روز رسانی جدید را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید