آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 ارتباط اپلیکیشن‌ها را با اینترنت قطع می‌کند

آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 ارتباط اپلیکیشن‌ها را با اینترنت قطع می‌کند

از زمان عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 گزارش‌های زیادی در مورد خرابی و عدم سازگاری این به روز رسانی با دستگاه‌های مختلف منتشر شده است و حالا برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که این آپدیت ارتباط اپلیکیشن‌ها را با اینترنت قطع می‌کند.

تا پیش از این، کاربران گزارش‌هایی در مورد پاک شدن خودکار فایل‌های شخصی و همچنین نمایش صفحه آبی مرگ را منتشر کرده بودند که حاکی از عدم سازگاری این آپدیت با دستگاه‌ها دسکتاپ و لپ تاپ ویندوزی مختلف بود؛ مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که در آپدیت الحاقی جدید که برای کاربران عضو برنامه اینسایدر عرضه کرده است این مشکلات را برطرف کرده و این آپدیت را پس از 17 روز آماده عرضه به کاربران کرده بود. مایکروسافت اعلام کرده بود که این آپدیت نهایتاً تا هفته آینده و پس از انجام تست‌های مختلف آماده عرضه به صورت عمومی می‌شود، با این حال مشکلات جدید کشف شده در این نسخه باعث شده تا عرضه این به روز رسانی برای بار دیگر به تأخیر بیافتد.

کاربران اعلام کرده‌اند که آپدیت جدید ویندوز 10 باعث می‌شود تا ارتباط اینترنت در برخی از اپلیکیشن‌ها قطع شود. اپلیکیشن‌های تحت تأثیر این مشکل مشخصاً از پلتفرم ویندوز یونیورسال بوده‌اند. بر همین اساس، اپلیکیشن‌هایی نظیر مایکروسافت استور، مایکروسافت اج و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض دیگر نصب شده در ویندوز 10 تحت تأثیر این آپدیت دیگر امکان اتصال به اینترنت را ندارند و کاربران امکان استفاده از آن‌ها را نخواهند داشت. در این میان، مایکروسافت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این مشکل منتشر نکرده است و هنوز معلوم نیست که به روز رسانی جدید ارائه شده برای کاربران عادی به همراه این مشکل خواهد بود و یا مایکروسافت در آینده نزدیک تمامی باگ‌های نرم افزاری آپدیت اکتبر 2018 را برطرف خواهد کرد. با وجود این مشکلات، احتمالاً عرضه آپدیت یاد شده به نوامبر 2018 موکول خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید