آپدیت الحاقی ویندوز 10 برای آوریل 2019 آماده عرضه شد

آپدیت الحاقی ویندوز 10

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش اقدام به آماده سازی و عرضه آپدیت الحاقی جدید ویندوز 10 برای دستگاه‌های سرفیس و دیگر کامپیوترهای ویندوزی کرده است.

این آپدیت همچنین در بیلد 17134.706 در شماره نسخه KB4493464 نیز آماده عرضه شده است. بر این اساس، کاربران می‌توانند این نسخه را از وب سایت رسمی شرکت مایکروسافت به صورت جداگانه نیز دانلود کرده و آن را به صورت «کلین اینستال» روی کامپیوتر خود نصب کنند. علاوه بر این، کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 می‌توانند با مراجعه به بخش Windows Update آپدیت الحاقی ویندوز 10 برای آوریل 2019 را دریافت کنند.

در آپدیت الحاقی ویندوز 10 برای آوریل 2019 بسیاری از ارورهای مربوط به عدم پشتیبانی از SSH در توزیع‌های لینوکسی نصب شده در ویندوز که از مایکروسافت استور دریافت شده بودند برطرف شده است. علاوه بر این، ارورهای امنیتی و کاربری در بسیاری از اپلیکیشن‌های مبتنی بر پلتفرم ویندوز یونیورسال در به روز رسانی الحاقی ویندوز 10 که به تازگی آماده عرضه شده، برطرف شده است.

علاوه بر این، بسیاری از مشکلاتی که در اجرای سیستم عامل‌های مجازی و همچنین مرورگر اینترنت اکسپلورر وجود داشت برطرف شده است تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و بدون مشکلات آتی از دستگاه‌های شخصی خود استفاده کنند.

گفتنی است که مثل همیشه کاربران برای دریافت و نصب آپدیت جدید سیستم عامل ویندوز 10 و این به روز رسانی الحاقی باید موارد ایمنی را رعایت کنند و در زمان ریستارت کردن اولیه پس از نصب از خاموش کردن ناگهانی دستگاه خودداری کنند. دستگاه‌ها در حین نصب بهتر است به شارژر و اینترنت پر سرعت متصل باشند تا در زمان راه اندازی پس از نصب آپدیت به مشکلات آتی برنخورند و بتوانند به صورت بهینه از دستگاه‌های خود استفاده کنند. نصب این به روز رسانی باعث میشود تا دستگاه های ویندوزی به صورت بهینه تر و سریع تر بتوانند به کارهای روزمره و عادی خود ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید