آپدیت الحاقی برای رفع مشکلات سرفیس بوک 2 منتشر شد

آپدیت الحاقی برای رفع مشکلات سرفیس بوک 2 منتشر شد

شرکت مایکروسافت امروز در کنار عرضه آپدیت دسامبر 2018 برای ویندوز 10، یک آپدیت اختصاصی را برای رفع مشکلات مربوط به خاموش شدن ناگهانی سرفیس بوک 2 منتشر کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت ZDNet بسیاری از کاربران پس از نصب آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده بودند که طی آن دستگاه با صفحه آبی مرگ مواجه می‌شد و به یک باره خاموش می‌شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط کاربران، آپدیت KB4467682 ویندوز 10 باعث نمایش صفحه آبی مرگ و نشان دادن ارور YSTEM THREAD EXCEPTION NOT HANDLED می‌شد که در روند کاربری دستگاه‌های اختصاصی مایکروسافت اختلال ایجاد می‌کرد.

تا پیش از این برخی از افراد با توصیه به آن اینستال کردن نسخه KB4467682 به کاربران سرفیس بوک کمک کرده بودند تا بتوانند از دستگاه خود همانند گذشته استفاده کنند. بسیاری از کاربران نیز بر این ادعا هستند که مشکل یاد شده از آپدیت آوریل 2018 در سرفیس بوک 2 وجود داشته و مایکروسافت بیش از 6 ماه است که این مشکل را برای آن‌ها برطرف نکرده بوده است.

اما حالا آپدیت الحاقی جدید باعث می‌شود تا دیگر مشکلات مربوط به نمایش صفحه آبی مرگ در به دلیل مسائل امنیتی در دستگاه‌های سرفیس نمایش داده نشود و کاربران بدون هیچ گونه محدودیتی بتوانند از سیستم عامل دستگاه‌های خود استفاده کنند. صفحه آبی مرگ پس از نمایش باعث می‌شد تا به یک باره دستگاه ریستارت شود و کاربران تمامی اطلاعاتی را که در حافظه ذخیره سازی دستگاه خود ذخیره نکرده بودند، را از دست بدهند.

گفتنی است که برای نصب آپدیت جدید در دستگاه‌های ویندوزی، کاربران حتماً باید از آداپتور و اتصال قدرتمند و سریع به اینترنت استفاده کنند تا با مشکلات بعدی در مورد نصب ناقص آپدیت‌ها مواجه نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید