آپدیت 2019 ویندوز 10 نزدیک 45 درصد رشد داشته است

آپدیت 2019 ویندوز 10 نزدیک 45 درصد رشد داشته است

بر اساس بررسی‌های اخیر مشخص شده است که میزان مصرف آپدیت 2019 ویندوز 10 که در ماه می آماده عرضه شده است، بیش از 45 درصد رشد داشته است.

موسسه AdDuplex به تازگی گزارش مربوط به میزان مصرف کنندگان آپدیت‌های ویندوز 10 را منتشر کرده است که حاکی از آن است که بیشتر کاربران این سیستم عامل تصمیم به استفاده از جدیدترین نسخه این سیستم عامل گرفته‌اند. بر اساس این گزارش، آپدیت 2019 ویندوز 10 در 45.5 درصد از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل جدید مایکروسافت دانلود و نصب شده است و کاربران در حال استفاده از آن هستند.

پس از آپدیت 2019 ویندوز 10، نزدیک به 25 درصد از کاربران این سیستم عامل از آپدیت اکتبر 2018 در دستگاه‌های ویندوزی خود استفاده می‌کنند. بر این اساس می‌توان گفت که آخرین آپدیت عرضه شده در سال 2018 برای کاربران دستگاه‌های ویندوزی بیشترین محبوبیت را پس از آپدیت 2019 در میان کاربران ویندوز دارد.

این آپدیت با وجود باگ‌ها و مشکلات نرم افزاری متعدد، حالا از طریق آپدیت‌ها و پچ های نرم افزاری مختلف به صورت بهینه و بهبود یافته در اختیار کاربران قرار گرفته است و کاربران می‌توانند آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. بحث سازگاری هر چه بیشتر این سیستم عامل در کنار اجرای بهینه‌تر اپلیکیشن‌های پلتفرم ویندوز یونیورسال عامل اصلی افزایش تمایل کاربران برای دانلود و نصب آپدیت‌های جدید این سیستم عامل بوده است. علاوه بر این موارد مایکروسافت تأکید کرده بود که این به روز رسانی احتمالاً تنها آپدیت این سیستم عامل در سال 2019 خواهد بود.

آپدیت یاد شده از همین حالا در بخش Windows Update واقع در تنظیمات اصلی سیستم عامل ویندوز قابل دانلود و نصب است. البته مایکروسافت ممکن است در جریان ماه اکتبر سال جاری نیز آپدیت بزرگ جدید خود را همانند سال گذشته آماده عرضه به تمامی کاربران عمومی دستگاه های ویندوزی کند.

دیدگاهتان را بنویسید