آغاز فروش ویژه استثنایی امتداد پارسه از روز شنبه 28 آذر 94 به مناسبت شب یلدا

آغاز فروش ویژه استثنایی امتداد پارسه از روز شنبه 28 آذر 94 به مناسبت شب یلدا

حضور شگفت انگیز و شکوه مند شما عزیزان در بازدید از غرفه امتداد پارسه واقع در نمایشگاه الکامپ 2015، باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای ارائه خدمات بهتر از طرف امتداد پارسه به شما عزیزان شد. به همین منظور، ما در امتداد پارسه تصمیم گرفتیم تا از اولین روز کاری پس از پایان نمایشگاه الکامپ، و همچنین به مناسبت شب یلدا شنبه 28 آذر 94؛ فروشی ویژه و استثنایی برگزار کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این فروش ویژه، به وبلاگ مای سرفیس در روز های آینده سر بزنید.

6 دیدگاه برای “آغاز فروش ویژه استثنایی امتداد پارسه از روز شنبه 28 آذر 94 به مناسبت شب یلدا

    • امتداد پارسه گفته:

      شرکت امتداد پارسه به صورت حضوری و اینترنتی قادر به ارائه خدمات فروش به مشتریان عزیز است. برای خرید حضوری میتوانید به دفتر امتداد پارسه واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، پلاک ۱۶۰۰، ساختمان پارسی، طبقه اول، واحد چهار مراجعه کنید.جهت خرید و سفارش اینترنتی نیز میتوانید به بخش محصولات در وبسایت Mysurface.ir مراجعه نموده، و سفارش خود را ثبت کنید.لازم به ذکر است که در بخش محصولات قیمت آنها نیز درج شده است

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز به دلیل تقاضای بالا برای خرید سرفیس 3 و لوازم جانبی آن، این محصولات تمام شده اند. اما شرکت امتداد پارسه برنامه هایی برای موجود کردن این محصولات در آینده را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید